Case Logic ELS-116 Zwart Review

-EvoLution- 6 januari 2012, laatste update op 6 januari 2012, 656 views

Case Logic ELS-116 Zwart

Pluspunten

• Goedkoop
  • 25 jaar garantie
  • Degelijke bescherming voor mijn laptop
  • Bescherming aan de binnenkant zodat de rits de laptop niet kan raken

Minpunten

• Geen

Kwaliteit Score: 5
Ik was op zoek naar een sleeve waarin mijn laptop goed beschermd zou zijn onderweg.
Na een tijdje op internet gezocht te hebben kwam ik uit bij deze sleeve, de lage prijs en de 25 jaar lange garantie hebben voor mij de doorslag gegeven. 5 januari 2012 heb ik de hoes aangeschaft bij www.komplett.nl, een dag later werd deze netjes thuis afgeleverd.

Eenmaal uitgepakt, bleek dat mijn laptop stevig in de sleeve zit en dat de rits geen krassen kan maken op mijn laptop dankzij bescherming aan de binnenkant van de sleeve. Verder zit er een koordje aan de laptop welke, naar zeggen van Case Logic, er voor zorgt dat de sleeve inclusief laptop makkelijker uit een tas gehaald kan worden.
Zelf heb ik hier nog geen voordelen mee gehad wanneer ik de sleeve uit mijn Eastpak tas haalde. Je hebt namelijk meer grip wanneer je de sleeve met twee handen vastpakt en uit de tas tilt, dan enkel met het koordje.

Kortom: een zeer goedkope sleeve, welke goede bescherming biedt aan mijn laptop.

Heb jij ook een Case Logic ELS-116 Zwart?