HP Pavilion W19B Zilver Review

Centurion 2 september 2007, 405 views

HP Pavilion W19B Zilver

Pluspunten

• Zeer scherp
  • Lage reactietijd
  • Zowel DVI als VGA kabel meegeleverd
  • Solide constructie.

Minpunten

• Maximale resolutie (1440 x 900) is voor sommige mensen misschien te laag.

Na een geruime tijd op een CRT gewerkt te hebben eindelijk de overstap naar TFT, en wat een verschil.

De kleuren komen op deze monitor veel scherper en mooier over dan ik ooit eerder heb gezien, zwart is ook zwart, ghosting kan ik niet waarnemen, maar dit scherm wordt door mij niet voor gamen gebruikt, al zou dat geen problemen mogen opleveren.

De Featureset is goed te noemen, met ondersteuning voor zowel DVI als D-sub (VGA), en de gebruikelijke mogelijkheden om contrast en helderheid in te stellen.

Ik heb geen enkele dode pixel in mijn scherm zitten, na 4 daags gebruik.

De monitor komt er solide over, de bijgeleverde voet is makkelijk te installeren en zorgt voor een stevige basis.

Ik heb deze monitor in de aanbieding gekocht voor 169 euro, en ben er zeer tevreden mee maar ook de 199 euro die hij normaal moet kosten is hij zeer zeker waard.

Heb jij ook een HP Pavilion W19B Zilver?