Icemat Black 2nd Edition Review

YOGI 2 september 2007, laatste update op 30 oktober 2009, 693 views

Icemat Black 2nd Edition

Pluspunten

• Verkoelend
  • HIJ IS GLAD, HEEL GLAD!

Minpunten

• Breekbaar
  • Vervoer
  • Zweet op de mat zorgt dat de muis niet goed werkt
  • Bij vuil krassen de skates op de icemat

Ik heb de icemat 2nd Edition Black nu ongeveer een jaar in bezit. Ik kocht hem voor 40 euro en dat is hoop geld voor een muismat. Maar dan heb je ook wat. De muismat is gemaakt van glas met teflon en is extreem glad. Ik heb dan wel hyperglides [ teflon mouseskates ] onder mijn MX518 gezet, want daardoor wordt hij nog een stukje gladder.
De muismat is wel erg breekbaar, het is natuurlijk ook glas. En het vervoeren doe ik dan ook altijd met de orginele verpakking. Ook komt er wel is wat zweet van mijn handen op de muismat, dan reageerd de muis niet meer goed en moet je de icemat even schoonvegen met een doekje.
Dit doekje zal je ook vaker nodig hebben, want soms komt er een stukje vuil op de icemat/ of hyperglides en dan krast hij, dit is echt heel irritant en dan moet je dus snel even de mat schoonmaken en de hyperglides. Gelukkig gebeurd dit niet al te vaak.
De icemat is met 23 graden in mijn kamer toch wel een beetje verkoelend voor je handen, en dat gamed toch best prettig.
De nadelen zijn genoemd, maar het grote voordeel is toch echt de moeite om deze mat aan te schaffen. HIJ IS GLAD, HEEL GLAD! :)

Heb jij ook een Icemat Black 2nd Edition?

Zoveel nadelen en dan alsnog een algemene beoordeling van zeer goed?
Blijkbaar weegt de bijzondere gladheid op tegen het nadeel van een doekje bij de hand houden. Kan ik me best voorstellen, ik heb een razer exactmat (stalen plaat met coating) en die moet je ook af en toe ff schoonvegen. Niet erg irritant, kost een paar seconden.
maar het grote voordeel is toch echt de moeite om deze mat aan te schaffen.

volgens mij klopt die niet helemaal ^^, er moet nog waard tussen.