LG E2350V Zwart - Reviews

Specificaties 23" • 1920x1080 (Full HD) • 75Hz • TN • 5ms - Bekijk alle specificaties

LG E2350V Zwart Review

WilliamP 4 januari 2012, laatste update op 5 januari 2012, 167 views

LG E2350V Zwart

Pluspunten

• Helder, Full HD, LED, Zuinig, Goedkoop, niet "breekbaar".

Minpunten

• Bouw kwaliteit niet goed.

Ik heb deze nu al voor een behoorlijk lange tijd op mijn bureau staan (2x), en ze bevallen mij zeker!
Ze hebben afgelopen tijd behoorlijk wat moeten doorstaan, eentje is een keer plat gevallen en de ander heeft een bier douche over zich heen gekregen en met trots kan ik zeggen dat er tot nu toe nog geen defecten/dode pixels zijn.

Over het algemeen is het beeld zeer helder en de kleuren komen mooi naar voren.
Over de bouw kwaliteit ben ik wat minder te spreken, de monitoren staan nou niet echt stevig.
Ik kan ze naar mijn menig te veel heen en weer bewegen, en de plastic kappen kraken een beetje als je er aan zit. Dit is zeker het mindere gedeelte van de monitor.

Voor de rest is alles dik in orde!

Heb jij ook een LG E2350V Zwart?

Reviews door de redactie