Specificaties Blu-Ray speler - Bekijk alle specificaties

Philips BDP-5100 Review

gas0line 4 januari 2012, 423 views

Philips BDP-5100

Pluspunten

• Speelt BR & DVD's
  • Geluid & Beeld is prima

Minpunten

• langzaam
  • loopt continue vast met internet
  • herkend films vaak niet via netwerk
  • loopt soms ook vast op films gespeeld van stick.

Geluidskwaliteit Score: 4
Ik had deze aangeschaft vor bekijken van DVD's (en Blu Rays) maar vooral ook als mediaplayer. Dus streamen films vanaf mijn PC en gebruik internet.

Had ik dat maar nooit gedaan. Hij loopt steeds vast met internet (dus dan moet de stekker eruit) en films herkend ie vaak niet via netwerk. Staan ze op een USB sticky dan speelt ie ze wel af. Alhoewel het ook weleens gebeurd dat ie ergens halverwege vastloopt.

M.a.w. ik ben niet gelukkig met deze keuze. Voor mij een ramp. Weggegooid geld. Alles gaat ook nog eens ontzettend traag. :(

Ga nu maar kijken naar een echte mediaplayer, misschien de LG DP1W.

Heb jij ook een Philips BDP-5100?

Vergeet de wd tv live niet (model 2011), prima player.
Klinkt als een DOA, je hebt toch garantie? Probeer anders een firmware-update.

Persoonlijk zou ik nooit een blueray-speler kiezen als streaming mediaspeler. Daar zijn andere apparaten (AC Ryan, Popcorn Hour, Mede8er, WD Tv...) veel beter in.
Daar ben ik nu helaas ook achter.
Laatste firmware zit erop.