Specificaties 17,3" (1600x900), 640GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Toshiba Satellite L670-1JQ Review

Devan 3 januari 2012, laatste update op 3 januari 2012, 273 views

Toshiba Satellite L670-1JQ

Pluspunten

• bluray brander, de algemene snelheid van de laptop en de prestaties

Minpunten

• dat de laptop geen HD beeldscherm heeft, dat de laptop helemaal van plastic is, geen usb 3.0, en omdat het plastic van de laptop helemaal glimt zie ja alle vingerafdrukken
  • waar ik me best aan kan ergeren.

Ik heb de laptop zins augustus en ik blijf het probleem hebben dat de laptop blijft oververhitten tijdens call of duty mw3 of als je laptop plat of de bank licht bijvoorbeeld, ik weet niet of andere mensen dit ook hebben ?
voor de rest zijn de prestatie's van de laptop zeer goed. wat wel jammer dat deze laptop geen HD beeldscherm heeft, wat dan toch wel prettig zou zijn met de goede bluray speler/brander. De laptop is ook volledig gemaakt van plastic dus het voelt niet heel erg stevig aan. maar de grafische prestatie zijn goed
ik heb er zelf nu 8Gb ram geheugen in gedaan( hij word geleverd met 6Gb)en hij is nu zeer snel in combinatie met de goede intel i5 (2,66 Ghz). en ook heeft de laptop goed helder geluid voor een laptop en het toetsenbord zeer gebruiksvriendelijk en typt ook wel lekker.

Heb jij ook een Toshiba Satellite L670-1JQ?