Specificaties Tower, 1 interne + 6 externe bays - Bekijk alle specificaties

Antec Two Hundred Review

christiander96 2 januari 2012, laatste update op 1 augustus 2012, 522 views

Antec Two Hundred

Pluspunten

• Goedkoop
  • Modbaarheid
  • Kwaliteit
  • Strak
  • Fancontroller

Minpunten

• Geen kabelmanagement
  • Je moet er meerdere fans bij kopen voor een goede airflow

Ik zocht al een tijdje naar een nieuwe behuizing voor mijn pc omdat mijn Thermaltake Xaser II al wat verouderd was en omdat dat ding zo zwaar was omdat ik mijn pc vaak meenam naar mijn oom voor game weekendjes en daarom wilde ik een behuizing hebben voor niet veel geld die compact en de inbouwmogelijkheden van tegenwoordig moest hebben (120 mm fans)

Naar een kast zoeken is niet zo makkelijk als je een kleine portemonee hebt en daardoor was ik wel 3 maanden bezig totdat ik iets voor kerst moest vragen voor 50 euro en ik dacht al gelijk aan een kast omdat ik toch alles al heb en mijn oog viel toen op de Antec 200 omdat deze in een computerzaak in Hoorn maar 50 euro was.

Exterieur.

De behuizing ziet er zwart en simpel uit en de voorkant is een beetje hoekig wat me doet denken aan een Apache helicopter.
De zijkanten zien er ook simpel uit en aan het rechterzijpaneel kan je ook een 120mm fan monteren en de bovenkant is vlak met een 140mm fan en aan de achterkant zit een 120mm fan, 7 pci slots, 2 gaten voor waterkoeling en een fancontroller met 2 snelheden.

Interieur.

Aan de binnenkant ziet het er strak en simpel uit en er is plaats voor 6 harde schijven en er zit ook een 3.5 inch hotswap drivebay in voor extern gebruik van 3.5 inch sata schijven.
De voeding zit onderin en er zit een uitsparing in het moederbordtray om de koeler te verwijderen (bij Intel is dat noodzakelijk anders moet het hele moederbord eruit om de koeler eraf te halen)

Inbouwmogelijkheden.

Het inbouwen in deze kast is te doen als je veel tyrips en geduld hebt maar het kabelmanagement vind ik wel een groot gemis en daarom heb ik er kabelmanagement gaten ingeslepen zodat het er strakker uitzieten er kunnen 3 optionele 120mm fans bij.

Modbaarheid.

Aan deze kast valt wel veel te modden zoals een extra fan bovenin.
Zelf heb ik al kabelmanagement gaten gemaakt en ik heb de binnenkant zwart gespoten waardoor het strakker oogt.

Conclusie.

De antec 200 in een erg goede budget-kast voor een goede game pc maar asl je geen zin hebt om de slijptol te pakken kun je beter een cooler master 690II advanced nemen.

Heb jij ook een Antec Two Hundred?

Reviews door de redactie