Specificaties 200GB 3.5" HDD (ATA) - Bekijk alle specificaties

WD WD2000JB, 200GB Review

vteuniss 15 augustus 2007, 900 views

WD WD2000JB, 200GB

Pluspunten

• Goede prijskwaliteit verhouding

Minpunten

• Snelheid is minder goed

Heb ze meteen tot een raid-0 samengevoegd en heb nog geen problemen gehad. Ook de geluidsproductie en de warmte is niet bovenmatig.

Gebruik de twee schijven voor dataopslag en voor dvd opnieuw encoderen. De schijven zijn niet de snelste die op dit moment verkrijgbaar zijn maar voldoen goed. Nu is de snelheid voor mij zowiezo niet zo'n probleem omdat ik ze tot een raid-0 heb samengevoegd over twee verschillende controllers. Dus met de snelheid zit het bij mij dan nogal gauw goed. Ik ben er in ieder geval zeer tevreden mee.

Het beste compliment dat ik kan maken is dat ik op het punt sta om er nog twee van deze schijven bij te kopen. Mede omdat ze op dit moment erg goedkoop te krijgen zijn bij de winkel om de hoek.

Heb jij ook een WD WD2000JB, 200GB?

Eehm, nogal een korte review.. Heb je geen exacte informatie? temperaturen. prijzen, transfersnelheden binnen jouw systeem? Wat voor systeem is het in getest?

Ik ben nog steeds niks wijzer, behalve een bevestiging dat Raid-0 inderdaad sneller is dan 2 losse drives..
Is een oude review uit 2004, had een tikfoutje gevonden.
Kreeg een mail van Tweakers om te bevestigen dat de hardware nog steeds in gebruik was.

[Reactie gewijzigd door vteuniss op 15 augustus 2007 11:22]

3 jaar.. en hoe is het nu met de betrouwbaarheid? :)