Specificaties DLNA -support - Bekijk alle specificaties

Mede8er MED500X2 Review

GewoneventNewbie 30 december 2011, laatste update op 30 december 2011, 1.963 views

Mede8er MED500X2

Pluspunten

• Snelle en automatische installatie op netwerk. Super beeld en geluid. krachtige chip. Geruisloos. Makkelijk te bedienen.

Minpunten

• Helaas (nog) geen automatische update firmware functie. Aanmaken mappen op interne HDD gaat wat omslachtig.

Geluidskwaliteit Score: 5
Vandaag mijn Mede8er 500X2 op net werk gezet. Als leek was dat geen probleem. Alles ging vanzelf. Na 10 min kon ik aan de gang. Alles ingesteld, via de telefoon, geholpen door de Mede8er helpdesk. Geweldige sevice! Niks is te veel en geen vraag te gek. Speler werkt perfect. Schakelt moeiteloos over naar de div audio's. Heb hem aangesloten via mijn surroundversterker dmv HDMI. Beeldkwaliteit is superscherp en mooi. Heb ook een 1.5TB interne HDD. Wat een machine. Je krijgt echt veel voor een mooie prijs. Speler gekocht bij MyMedia Center. Zeer goede service, houden woord en als je ze belt nemen ze alle tijd. Dit icm scherpe prijzen maakt het tot een bedrijf waar ik weer zou kopen.

Heb jij ook een Mede8er MED500X2?

Ik heb deze mediaspeler ook! Het is inderdaad een machtig mooie speler! :)