Corepad C1 XXXL Review

Markicks 25 augustus 2007, laatste update op 25 augustus 2007, 2.702 views

Corepad C1 XXXL

Pluspunten

• Stijlvol design
  • Lekker groot
  • Kwalitatief goede oppervlakte
  • Dikte van de mat

Minpunten

• Randen hadden beter afgewerkt kunnen worden

Ik was op zoek naar een grote muismat i.v.m. het grote bureaublad dat ik heb en omdat kleinere muismatten voor de helft onder mijn G15 verdwijnen en die staat dan scheef. Dat is niet erg prettig werken en / of gamen. Enige optie is dan er helemaal onder door. :) Dus ging ik op zoek naar een extreem grote muismat en zo kwam ik al snel op de Corepad XXXL Deskpad.

Deze muismat is eigenlijk een bureaubladmat met de afmetingen van 90x45cm. Met een dikte van 4.7mm zijn alle oneffenheden weg gewerkt. De oppervlakte is van uitstekend materiaal gemaakt, dat kun je zien, maar ook voelen terwijl je er met je muis overheen glijdt. Met een logo en een embleem van Corepad op de geheel zwarte mat is deze stijlvol ontworpen. Want stijl is natuurlijk belangrijk. :Y)

Voor de prijs heb ik een goed gegeven i.p.v. een zeer goed, omdat 28 euro voor een muismat natuurlijk niet allerdaags is. Enige negatieve punt wat ik heb is over de randen, die hadden beter afgewerkt kunnen worden. Maar dit weegt niet op tegen de positieve punten van deze mat, dus de conclusie is dat dit product absoluut geen miskoop is!

Heb jij ook een Corepad C1 XXXL?

Nette review over een leuk ding, maar is het niet handiger als je je toetsenbord wat naar links zou verplaatsen (of de mat naar rechts), nu heb je in de breedterichting nog steeds maar de ruimte van een gangbare muismat over voor je muis...
Je hebt gelijk, maar ik heb de muissnelheid aardig hoog staan dus ik heb tot nu toe nog genoeg ruimte. Maar ik zal hem wat naar rechts schuiven.

Edit: op de vierde foto zie je dat ik de muismat meer naar rechts heb geschoven. Je moet wel alles er af halen, anders gaat het niet. Teveel grip. :)

[Reactie gewijzigd door Markicks op 25 augustus 2007 11:59]

Leuke review, weer eens wat anders. Zit er nu zelf ook over te denken om een grote(re) te halen, dit is meteen problem solved. Ik heb een Habu muis, zou ook moeten werken (copperhead heb ik op laptop). Waar heb jij 'm besteld?
Ik heb hem besteld op www.cyes.eu. Woensdagmorgen besteld, vrijdag (gisteren) half 1 bij mij thuis bezorgd.
Leuke revieuw, heb zelf gisteren een Corepad Eyepad XXL besteld samen met een Razor Deathadder. Als ze binnen zijn zal ik wel de reviews schrijven.
Wat voor spul is het op de muismat?
Is het zacht of schuurt het?