Samsung BD-D6500 Review
Naast de samsung TV de UE40D7000 zijn wij sinds 3 weken in het bezit van de Samsung Blue Ray speler de BD-D6500. Bij het afspelen van een BluRay disk speelt de film niet vloeiend af en zie je geregeld in het beeld vooral bij PAN opnames en in aktie-scenes TRILLINGEN oftewel het beeld hapert. Alle instellingen al gepoogd o.a. met motion plus (OP VLOEIEND) gezet en BD wise UIT maar GEEN enkele verbetering Aktiveer je even de pauze knop om daarna weer door te spelen dan speelt het beeld wat voeiender af. Waar dit aan ligt??? Op Samsung world/support zijn meer mensen die het euvel hebben opgemerkt. Kreeg de indruk dat Samsung hiervan op de hoogte is. Het probleem doet zich voor bij meerdere modellen o.a. de 5500 en de BD-D 6900 Wie...
Pluspunten
degelijk en strak model
Minpunten
Triilend beeld bij afspelen van BlueRay disk vooral te zien bij PAN opnames en snelle scenes
Eindoordeel
de BD-D6500. Bij het afspelen van een BluRay disk speelt de film niet vloeiend af en zie je geregeld in het beeld vooral bij PAN opnames en in aktie-scenes TRILLINGEN oftewel het beeld hapert.
Alle instellingen al gepoogd o.a. met motion plus (OP VLOEIEND) gezet en BD wise UIT maar GEEN enkele verbetering
Aktiveer je even de pauze knop om daarna weer door te spelen dan speelt het beeld wat voeiender af.
Waar dit aan ligt??? Op Samsung world/support zijn meer mensen die het euvel hebben opgemerkt.
Kreeg de indruk dat Samsung hiervan op de hoogte is.
Het probleem doet zich voor bij meerdere modellen o.a. de 5500 en de BD-D 6900
Wie heeft dit probleem ook of gehad en weet hiervoor de oplossing??
Reacties (2)
Ik denk dat dit gewoon ligt aan het feit dat de film-industrie ons nog steeds probeert wijs te maken dat 24 beeldjes per seconde genoeg is. Ondertussen zijn wij met gamen gewend dat het allemaal wel vloeiend loopt met een fps van minimaal 50. Ik zie het bijvoorbeeld in de bioscoop ook en ik stoor me daar al jaren aan.
Op http://www.samsungworld.n.../BD-D6500-XN/tickets/3206 staan meerdere klachten over deze blue Ray speler.
Het vreemde is dat de klacht wisselend is.
Als je op pauze drukt en daarna op play verloopt de blueRay een tijdje voeiend
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn