Saitek Eclipse II Keyboard Review

Uil 23 augustus 2007, 827 views

Saitek Eclipse II Keyboard

Pluspunten

• Een goede aanslag toetsen.
  • Weinig geluid bij intikken.
  • Verlichting 3 kleuren of uit.
  • Licht sterkte verstelbaar.

Minpunten

• Blauw verlichting is wat zwak.
  • Vingerafdrukken op het zwart glanzend materiaal tussen de toetsen.

Zo dit bord typt lekker. Maakt ook weinig geluid. Toetsen geven licht, maar het blauwe licht is niet heel goed leesbaar. Het bord start altijd op in blauw licht. Wel mooi is dat aan de zijkanten van het toetsenbord ook verlichting zit. Wel is het zo dat het glanzende zwarte materiaal tussen de toetsen nog wat stof lijkt aan te trekken, anders wel de vinger afdrukken.

Ik gebruik dit bij mijn Samsung 226bw scherm en het match perfect :*)

Heb jij ook een Saitek Eclipse II Keyboard?

ik vind de review wel erg kort, heb je er anders geen foto's bij.
dan hebben we tenminste een beeld bij jouw review
Kort? hahaha wat wou je allemaal horen over een toetsenbord dan?
Het blijft gewoon een toetsenbord hoor haha.
@mr_mister2004
er staan al foto's bij de andere reviews. En wat zou jij dan nog graag willen weten?