Logitech LS11 Review
Je moet het natuurlijk allemaal in perspectief van deze fantastische prijs zien! Ongeveer 17 euro dacht ik.
Als een gewone speaker echt zeer goed geluid voor games, films en muziek. Hij kan nog verrassend hard!
Alleen als je hem erg hard zet wordt de kwaliteit wel erg veel minder, met name de bas klinkt dan erg slecht en is geen echte zware bas meer. Als je hem gewoon wil gebruiken om op je kamer lekker muziek te luisteren is hij prima. Maar ik heb ook een stereo, daar is het gewoon niet mee te vergelijken als je los wilt gaan op een flinke beat.
Behalve dit relatief goede geluid: zeer handig in gebruik, mooi vormgegeven, compact en degelijk. Dus een goede koop als goedkope PC-speakers voor normaal gebruik!
Pluspunten
Goede prijs Mooi geluid als je tenminste geen party wilt bouwen Verrassend veel volume (voor zulke kleine speakertjes) Erg lange snoeren, heel handig. Handig dat de stroom ook meteen uit gaan als je het geluid naar nul draait Lekker klein Degelijk (ze doen het nog als nieuw na anderhalf jaar)
Minpunten
Bas/kwaliteit wel slecht vanaf ongeveer driekwart draaien de volumeknop Geen afstandsbediening
Eindoordeel
Als een gewone speaker echt zeer goed geluid voor games, films en muziek. Hij kan nog verrassend hard!
Alleen als je hem erg hard zet wordt de kwaliteit wel erg veel minder, met name de bas klinkt dan erg slecht en is geen echte zware bas meer. Als je hem gewoon wil gebruiken om op je kamer lekker muziek te luisteren is hij prima. Maar ik heb ook een stereo, daar is het gewoon niet mee te vergelijken als je los wilt gaan op een flinke beat.
Behalve dit relatief goede geluid: zeer handig in gebruik, mooi vormgegeven, compact en degelijk. Dus een goede koop als goedkope PC-speakers voor normaal gebruik!
Reacties (5)
Maar je hebt gelijk, misschien is dit een beetje overdreven om erbij te zetten voor zo'n goedkope speaker. Ik zal het veranderen en er bij een volgende review meer rekening mee houden (dit was pas mijn eerste review).
Voor de rest heb ik dezelfde ervaring met deze speakers alhoewel ik ze nog niet zo lang heb.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn