Logitech Alto Keyboard Review

genosis 22 augustus 2007, 691 views

Logitech Alto Keyboard

Pluspunten

• Stevig product, gaaf design, goede plaatsing van de audio knoppen.

Minpunten

• Usb 1.0 hub.
  • Word snel stoffig en je ziet alle vinger en vet vlekken.

Vandaag het toetsenbord binnen gekregen.
Het is een stevig en solide ogend geheel, en voelt ook nog eens goed stevig aan.
Eigenlijk alles wat je van Logitech mag verwachten van een item uit de hoogste klasse.

De standaard is stevig, en houd de laptop goed op hoogte.
Het enige nadeel is dat niet alle laptops er helemaal goed op kunnen, maar dan schuif je hem door en dan staat hij stevig.

Er valt voor de rest weinig aan te verbeteren, behalve misschien een betere usb hub (2.0)

Heb jij ook een Logitech Alto Keyboard?

Ik heb zelf ook ervaring met de alto en ik moet zeggen dat het een prima product is. De prijs is naar mijn mening een tikje te hoog voor een dergelijk product, maar met de garantie van Logitech (crediteren en nieuwe meenemen ipv reparatie) en de andere producten van Logitech ben ik ook van mening dat je gewoon betaald voor de kwaliteit en die krijg je wel :D
Ik zelf gebruik hem al ongeveer een maand, het voelt erg prettig aan. Zijn er trouwens alternatieven?
Bedankt voor de review.

Ik zat erover te denken om deze aan te schaffen, maar nu ben ik toch echt over de streep getrokken.
Vanaf maandag werk ik ook achter een Alto :D