Specificaties Radiogestuurde muis - Bekijk alle specificaties

Logitech VX Revolution Review

Alwood 29 december 2007, 1.301 views

Logitech VX Revolution

Pluspunten

• Zeer prettig in de hand
  • Traploos scrollwiel (wat bij games ook op de ratelstand kan)
  • precies
  • Lange batterijduur op slechts 1 AA'tje
  • beste notebook muis die er is!
  • ontvangst tot zo'n 8m

Minpunten

• Geen dpi-instellingen in setpoint...
  • De eerste modellen waren wat teer gebouwd
  • geen vx-nano ontvanger

Ben nu bijna een jaar in bezit van dit geweldige muisje... Hoewel het officieel een laptop muis is heb ik deze eigenlijk altijd als 'gewone' muis gebruikt. Ik hou van wat kleinere muisjes die vooral niet te zwaar zijn.

Ik ben overgestapt vanaf een MX510. De kabel zat wel heel vaak in de weg en ik hou helemaal niet van de standaard body van de oude MX reeks. De vormgeving en knoppen van de VX zijn perfect. Ik kan er uren mee muizen zonder kramp en het muisje is ontzettend precies en standaard uitgerust met hele gladde voetjes. Daarbij is het traploos in te stellen scrollwiel erg handig bij het scrollen van lange pagina's.

De enige 2 punten waar ik voor vreesde bij een draadloze muis blijken niet van toepassing op de VX. De ontvangs is perfect. van 30cm tot 5m blijft het signaal zonder vertraging en heel direct. Zelfs 10 meter met muren ertussen kan de muis aan :P De batterijduur blijkt ook heel goed. 1-3 maanden afhankelijk hoeveel je er mee gamed.

1 puntje van kritiek heb ik op de degelijkheid. Ik had een van de allereerste VX'en en daarmee heb ik het eerste half jaar intensief mee gegamed. De muis begon na 9 maanden wat kuren te vertonen. De knopjes klikten af en toe vanzelf dubbel en op het laatst was de beweging van de muis niet meer lineair. Alles is wel heel netjes opgelost met garantie, meteen een nieuwe gekregen en die doet het véél beter dan de vorige.

Heb jij ook een Logitech VX Revolution?

Ik had deze ook gekocht voor mijn Apple Macbook, maar vanwege de kleur toch teruggebracht en een V470 gekocht (staat zo mooi :D). Maar ook ik vond het een heel leuke muis, hij lag erg lekker in de hand en het scrollen ging lekker snel. Echt een verslaving om met de muis te werken