Specificaties 4,65" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Nexus i9250 Titanium Review

jakobjan1908 21 december 2011, laatste update op 21 december 2011, 917 views

Samsung Galaxy Nexus i9250 Titanium

Pluspunten

• Android 4
  • Gebruiksvriendelijk
  • Design
  • HD scherm

Minpunten

• prijzig toestel
  • camera kwaliteit

Ik heb de Galaxy Nexus nu een week nadat ik 3,5 jaar een iPhone 2G heb gehad en het is een hele verbetering. Sowieso vind ik Android 4 super werken. Ik ken de vorige versies niet maar de opties die deze versie heeft zijn erg sterk. Makkelijk om apps te structureren in mapjes door ze over elkaar heen te schuiven. SMSjes inspreken is ook erg handig en werkt prima in de Nederlandse taal.
Het mooiste aan dit toestel is toch wel de kwaliteit van het beeld. Door de HD kwaliteit krijg je een haarscherp beeld en de kleuren zijn fenomenaal.
Nadeel vind ik wel dat de batterijduur best kort is als je veel spelletjes speelt of aan het internetten bent. Na een kleine 3 uur Angry Birds spelen is de batterij wel weer leeg.
De camera die er op zit is prima maar niet bijzonder te noemen. Zoom functie werkt wel prima en het opnamekwaliteit van filmpjes is ook goed te noemen.

Het grootste nadeel is toch wel dat het toestel aan de dure kant is maar daarvoor heb je dan wel een prachttoestel.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Nexus i9250 Titanium?

Erg karige review, probeer het allemaal eens wat meer uit te breiden. Als je opzoek bent naar een nieuw toestel moet dit juist iets zijn waardoor je overgehaald wordt (of juist niet).

Werk bijvoorbeeld met kopjes:
- Mijn keuze voor het toestel
- Het besturingssysteem
- De camera

etc etc

Dan krijgen mensen een goed inzicht in de punten die je wilt overbrengen en foto's zeggen natuurlijk altijd meer dan 1000 woorden, dus maak wat foto's van het toestel, de verpakking etc.

Succes, vooralsnog 1 ster
De nieuwste versie van Kies herkent de telefoon inderdaad niet. Ik had ook gelezen dat
de updates over the air gaan. Ik vond het altijd wel handig om via de computer bijvoorbeeld de contacten bij te werken. Dat werkt nou eenmaal altijd handiger, maar als ik het goed begrijp is dat helemaal niet mogelijk.
Ik heb het gewoon via www.google.com/contacts gedaan komen ze automatisch op je nexus
Ik ben sinds vrijdag ook in bezit van een I9250

Ik krijg totaal geen verbinding met KIES. ook niet op een andere PC.

iemand een idee?
Dat komt omdat het toestel geen Samsung software heeft en officieel een Google toestel is maar Samsung voorziet wel de hardware de Galaxy Nexus heeft geen PC software nodig updates komen OTA binnen en je managed al je media zelf via windows verkenner.