Samsung Galaxy Nexus i9250 Titanium Review
Ik heb de Galaxy Nexus nu een week nadat ik 3,5 jaar een iPhone 2G heb gehad en het is een hele verbetering. Sowieso vind ik Android 4 super werken. Ik ken de vorige versies niet maar de opties die deze versie heeft zijn erg sterk. Makkelijk om apps te structureren in mapjes door ze over elkaar heen te schuiven. SMSjes inspreken is ook erg handig en werkt prima in de Nederlandse taal.
Het mooiste aan dit toestel is toch wel de kwaliteit van het beeld. Door de HD kwaliteit krijg je een haarscherp beeld en de kleuren zijn fenomenaal.
Nadeel vind ik wel dat de batterijduur best kort is als je veel spelletjes speelt of aan het internetten bent. Na een kleine 3 uur Angry Birds spelen is de batterij wel weer leeg.
De camera die er op zit is...
Pluspunten
Android 4 Gebruiksvriendelijk Design HD scherm
Minpunten
prijzig toestel camera kwaliteit
Eindoordeel
Het mooiste aan dit toestel is toch wel de kwaliteit van het beeld. Door de HD kwaliteit krijg je een haarscherp beeld en de kleuren zijn fenomenaal.
Nadeel vind ik wel dat de batterijduur best kort is als je veel spelletjes speelt of aan het internetten bent. Na een kleine 3 uur Angry Birds spelen is de batterij wel weer leeg.
De camera die er op zit is prima maar niet bijzonder te noemen. Zoom functie werkt wel prima en het opnamekwaliteit van filmpjes is ook goed te noemen.
Het grootste nadeel is toch wel dat het toestel aan de dure kant is maar daarvoor heb je dan wel een prachttoestel.
Heb jij ook een Samsung Galaxy Nexus i9250 Titanium?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (6)
Werk bijvoorbeeld met kopjes:
- Mijn keuze voor het toestel
- Het besturingssysteem
- De camera
etc etc
Dan krijgen mensen een goed inzicht in de punten die je wilt overbrengen en foto's zeggen natuurlijk altijd meer dan 1000 woorden, dus maak wat foto's van het toestel, de verpakking etc.
Succes, vooralsnog 1 ster
de updates over the air gaan. Ik vond het altijd wel handig om via de computer bijvoorbeeld de contacten bij te werken. Dat werkt nou eenmaal altijd handiger, maar als ik het goed begrijp is dat helemaal niet mogelijk.
Ik krijg totaal geen verbinding met KIES. ook niet op een andere PC.
iemand een idee?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn