Super Flower Aurora SF600R-14A Review

Riichard 18 augustus 2007, laatste update op 18 augustus 2007, 1.454 views

Super Flower Aurora SF600R-14A

Pluspunten

• stabiel
  • mooie kabels
  • kabels zijn er makkelijk uit te halen
  • gave blauwe led lampjes

Minpunten

• iets te korte kabels
  • lelijke garantie stikker waar je niet aan mag zitten

Prestaties en stabiliteit Score: 4
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 4
zeer mooie voeding waar alles netjes is afgewerkt. een van de voordelen is en waarom ik hem ook kocht is dat je zelf kunt bepalen welke kabels je erin stopt zodat je ruimte overhoud in je behuizing. ook de lampjes die bij de aansluitingen branden zijn erg mooi. zelf heb ik een raam in mijn behuizing dus van binnen hoort het er netjes uit te zien. en dat de luchtstroom in de behuizing goed door kan stromen

de lengte van de kabels zijn soms net iets te kort om bij de laatste FAN te komen achterin de behuizing. verder zit er een mooi hoesje om de kabels heen zodat ze bij elkaar blijven, helaas reageren deze niet op uv licht dus zal ik die er nog bij moeten kopen. verder kun je alle kabels er makkelijk uit halen door een handig knijp systeem zodat de kabels uit de driver worden geschoven.

de prestaties van de voeding zijn erg goed en stabiel, geen problemen mee.

mijn vader zei dat de prijs erg hoog licht.. maar hij is niks gewend. t zal vast wel weer die euro zijn en die vertrouwde gulden

Heb jij ook een Super Flower Aurora SF600R-14A?

De ''koeling''??? Het is toch een voeding??

En de prijs is niet erg hoog hoor, een degelijke voeding van rond de 500/600 watt kost wel 100 euro ;) .

[Reactie gewijzigd door TheJVH op 18 augustus 2007 14:56]

zeer mooie koeling waar alles netjes is afgewerkt.

Hier staat het ook nog een keer ;) .
Ik mis eigenlijk een paar foto's.

Vooral van de dismountable cables, led's en die lelijke sticker :p
Iedereen lijkt er omheen te praten :*)
Modulaire opbouw!!

En inderdaad een degelijke voeding van een dergelijk wattage kost toch al snel 100 euro of meer.

Ikzelf geef er niet om of de voeding mooi is of niet, voor mij moet ie stil zijn. Als je natuurlijk een kijkdoos heb moet het oog ook wat krijgen he :9

...foto's waren inderdaad wel duidelijk geweest.
sorry, dit is me eerste review die ik gemaakt heb in me hele leven van 15 jaren. ik zal er vanmiddag (het is nu 0.28 uur snachts) wel een paar fotos van maken.

het controleren of de voeding veel geluid maakt is erg moeilijk omdat mijn processor nogal lawaai maakt en ik kan die er moeilijk af halen omdat het nog zon oud pentium 3 ding is met zon ijzeren ding dat je erover heen moet drukken en met een tang vast moet zetten..
ff die fan stilhouden en nog s luisteren
De fan van de processor ter verduidelijking :)
Ben ook van plan deze voeding te kopen maar vraag me af of hij sterk genoeg is.
Hij stond in het A merken lijstje, en hij heeft alles wat ik nodig ben. Modulair, Gesleevde kabels en ziet er mooi uit voor in window.

Gaat deze voeding dit systeem trekken:

NZXT Lexa "4 koelers"
Intel Quad Core Q6600
Scythe Mugen "Infinity"
2GB PC6400 C4 G.E.I.L ULTRA ( Later mischien 4GB )
2x 320GB Seagate Barracuda 7200.10
Gigabyte GA-P35-DS4
ASUS EAH2900XT, 512MB

Hij is echt perfect voor mijn kast en zorgt dan voor een goede airflow dus ik hoop van wel.
Iemand die daar niet mee eens is?
In welke behuizing heb je hem precies getest omdat je zegt dat de kabels wat te kort zijn?
Ik heb deze voeding als vervanging gekregen voor mijn ontplofte Hiper voeding. Over een maandje verwacht ik mijn nieuwe PC onderdelen te mogen ontvangen, ben benieuwd. Ik had er overigens nog nooit van gehoord, Super-Flower Aurora. Klinkt als een onwijs B gevalletje, maar dat schijnt gelukkig mee te vallen.