Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Microsoft Comfort Curve Keyboard 2000 Review

IfThenElse 17 augustus 2007, 275 views

Microsoft Comfort Curve Keyboard 2000

Pluspunten

• Ergonomisch beter dan een "normaal" toetsenboard
  • Stille toetsen

Minpunten

• USB kabel kort
  • Spatiebalk lijkt wat "losser" te zitten (maakt iets meer geluid)

Na meerdere Logitech cordless desktops toch maar weer een keyboard met draad gekocht omdat ik het keyboard toch bijna niet verplaats en nu dus geen batterijen meer hoef te gebruiken

Het comfort curve keyboard bevalt prima. Omdat de ergonomie beter is dan met standaard toetsenborden heb je een relaxtere stand van je handen. Je hoeft eigenlijk niet te wennen aan de iets andere stand van de toetsen, het voelt meteen prettig.

Verder zijn de toetsen lekker stil (behalve de spatiebalk, die lijkt wat losser te zitten en maakt daarom iets meer geluid).

Heb jij ook een Microsoft Comfort Curve Keyboard 2000?

Spatiebalk lijkt niet losser, maar is losser. Deze rammelde mee als ik
andere toetsen beroerde. Ik heb wat kogellagervet op de draaipunt gedaan
van het geleidestangetje en dat scheelt heel veel, maar nu begint hij na 6
maanden wat losser te worden, maar rammelt nog niet mee. En daar ging
het om. Voor de rest, naar mijn mening redelijk goed, zeker gezien de prijs.