Logitech MX1000 Laser Cordless Mouse Review

IfThenElse 17 augustus 2007, 483 views

Logitech MX1000 Laser Cordless Mouse

Pluspunten

• Ligt erg lekker in de hand (relatief grote handen)
  • Oplaadbaar (dus geen batterijen meer vervangen)
  • Doet het ook perfect op moeilijke ondergrond

Minpunten

• Zonder opladen wel snel leeg (paar dagen intensief gebruik)
  • Vista drivers niet optimaal

Ik heb deze muis nu een paar weken en hij bevalt zeer goed.
Muis ligt erg lekker in de hand (heb relatief grote handen).

De laser sensor is zeer goed. Eerder gebruikte ik een (goedkope) optische muis en deze deed amper iets direct op mijn (effen witte) buro. Ik moest dus altijd een muismat gebruiken. De MX1000 met laser werkt echter perfect direct op het buro, heb dus geen muismat meer nodig!

Ik had wat problemen met de Vista drivers. Nu gebruik ik geen logitech driver maar de standaard windows muis driver en alles werkt behalve de knop om van vensters te wisselen.

Heb jij ook een Logitech MX1000 Laser Cordless Mouse?

Ik heb dezelfde gehad en werkt inderdaad prima ;)
is ondertussen een maand of 9 geleden. PC verkocht met muis erbij en toen overgestapt op G5 laser muis bevalt mij nog beter eerlijk gezegd. draadloos was niet meer nodig.

Maar al met al hele mooie muis ja
Is deze muis ook geschikt voor gamen?