Steelpad S&S Review

wrvk82 20 december 2011, 701 views

Steelpad S&S

Pluspunten

• Groot oppervlak voor gamen
  • Heel soepel 'muizen'
  • Strak design
  • Ligt vast op je bureau (glijdt niet tijdens gamen ofzo)
  • Goed om als kado te geven

Minpunten

• Niet geschikt voor klein bureau

Algemene indruk
Het was voor mij een verjaardagskado, hiervoor gebruikte ik eigenlijk altijd van die goedkope (gratis) gare muismatten. Gamen kreeg een hele nieuwe dimensie toen ik deze muismat kreeg! Nooit meer met je muis van de mat af 'muizen'. Ik ben echt lyrisch over dit product!

Prestaties
Je merkt direct dat de laser van je muis beter 'contact' heeft met de muismat (steelpad). De muis glijdt soepel over het oppervlak, die ook groot genoeg is om grote 'muisbewegingen' te maken. Ik denk dat deze muismat ook heel geschikt is voor mensen die tekenen met een muis, gezien het grote oppervlak.

Betrouwbaarheid
Het feit dat ik het product al vier jaar in gebruik heb en het nog steeds zo goed als nieuw is, zegt genoeg. De muismat is erg betrouwbaar en vertoond geen tekens van slijtage.

Vormgeving
De steelpad ziet er 'strak' uit. Echt een design-stuk, tijdloos. Mooi zwart met rondingen die je PC weer een wat stoerdere look geeft.

Je betaald wel voor zo'n muismat, maar je hoeft ook niet snel (misschien na 10 jaar?) over te gaan tot vervanging. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Voor rond de ¤ 30,00 heb je er één.

Gespeelde games/genres met deze muismat
Ook al game ik niet meer zoveel als vroeger, ik speelde voornamelijk MMO's, RPG's, RTS en FPS. De muismat is daar supergeschikt voor!

Heb je een simpele muismat en je denkt aan vervanging? Koop deze Steelpad, you won't regret it!

Heb jij ook een Steelpad S&S?

Foto's zijn altijd welkom, verder is "goed om als kado te geven" iets persoonlijks dus niet echt een positieve eigenschap van het artikel zelf
Ik zal foto's toevoegen voor de volledigheid.

'Goed om als kado te geven' is een persoonlijke note :) Dat kan geen kwaad :D
Ik heb die muismat ook 3 jaar geleden gekocht toen voor 15 euro, heb er nog steeds plezier van wat een top product!
ik moet er nog altijd 1 kopen misschien word het deze wel:o