Spire Blackfin IV SP-2711B Review

peter123 10 januari 2008, laatste update op 16 augustus 2012, 601 views

Spire Blackfin IV SP-2711B

Pluspunten

• goedkoop
  • uiterlijk

Minpunten

• dun plaatstaal.
  • geen rubberen voetjes onder de kast.
  • HD en DVD hangen vlak over het moederbord.
  • PCIe kaarten zijn zeer moeilijk op het moederbord te plaatsten. Je beschadigd gemakkelijk het moederbord.

Deze kast is erg slecht uitgedacht. De HD gaat zover naar achteren omdat de schroefgaten om deze vast te maken te ver naar achteren zitten. Verder had de montage van HD-bay wel wat meer naar voren gemogen en van het moederbord af. Dan had de HD niet over het moederbord gekomen. Eigenlijk is deze kast hierdoor maar geschikt voor hooguit 2 HDs en 1 DVD. Die laatste hangt namelijk ook over het moederbord.
Verder is het plaatstaal erg dun. De schroefgaten zijn ook van erg slechte kwaliteit. Het Enige positieve is het uiterlijk en er wordt een 90mm fan meegeleverd die achter gemonteerd is en weinig lawaai maakt. De prijs natuurlijk ook.
Een echte kast om 1x iets in te bouwen en het hier in te houden. Daar heb ik hem dus ook voor gekocht.
Achteraf had ik liever 40 euro uitgegeven voor een fatsoenlijke kast. Krijg je er nog een voeding bij ook.

Heb jij ook een Spire Blackfin IV SP-2711B?

17 euro voor een kast....Ja dan krijg je alleen maar rommel meestal.
Heeft me al eens gekloot, voortaan gewoon de middenmoot opzoeken ;)
Bedankt voor de waarschuwing... ;)
Hij is wel lekker goedkoop :D