Specificaties 3" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Sony Ericsson Xperia Mini Pro Zwart Review

Bombermen 11 december 2011, laatste update op 11 december 2011, 2.047 views

Sony Ericsson Xperia Mini Pro Zwart

Pluspunten

• Goeie camera,Mooi beeld,Goed gebruikersgemak

Minpunten

• Als je je telefoon wil opladen je geen oortjes in kan doen omdat de oplader ervoor zit.

Ik ben bijzonder tevreden over deze telefoon. In het begin was het toetsenbord wennen, de cijfers zitten wat dicht tegen het beeldscherm aan maar daar ben je na een weekje al een gewend. Goeie beeldkwaliteit, goeie camera, helemaal niks op aan te merken. En het zal alleen nog maar beter worden met de Android 4.0 update die deze telefoon in 2012 gaat krijgen. Wat wel een minpunt is is dat als je je telefoon wil opladen je geen oortjes in kan doen omdat de oplader ervoor zit.

Heb jij ook een Sony Ericsson Xperia Mini Pro Zwart?

Ik begrijp het probleem niet van het laden en tegelijkertijd de mini-jack te gebruiken, hoezo zit de oplader ervoor? Ik heb de mijne al een jaar in gebruik en hier geen enkel probleem mee gehad.

[Reactie gewijzigd door Peenutzz op 30 augustus 2012 18:49]

Bombermen, heb je ervaring met Skype op deze telefoon? Ik dacht dat hij ook een front facing camera had?
Op mijn Desire heeft Skype nog wat moeite als er ook wat andere apps bezig zijn. Heb je daar ervaring mee?
Skype werkt prima.. is wel een vga camera aan de voorzijde maar dat hindert niet.. Verder kan je en opladen en muziek luisteren.. ik doe bv opladen in de auto en met de koptelefoon hand-free bellen. Verder merk ik wel dat als ik veel apps installeer 't toestel trager wordt, ondanks app2sd. Update van naar ICS duurt wel erg lang pas in mei 2012. Door alle bloatware op het toestel is dit na verloop van tijd erger. Als oplossing heb ik het geroot en Titanium Backup geinstalleerd en alle "onnodige" apps verwijderd en/of geFreezd. Je merkt dan gelijk dat alles stukken vlotter gaat. Dit toestel zou echt ideaal zijn geweest met 1 GB RAM, mede doordat ik dit toestel voor gemakkelijk chatten enz heb gehaald. Whatsapp, lifeprofile, facebook, msn enz.. alles bijelkaar is een aanslag op je RAM. En dan nog alle andere apps die ook automatisch starten als het toestel aangaat.. kom ik met regelmaat onder de 50 MB (lees traag). Wederom een "oplossing" is de ZDBox-app. Die kan je zo instellen dat als je RAM onder de 50 MB gaat en/of je scherm uitgaat alle achtergrond app automastisch worden afgesloten (desondanks blijft whatsapp enz wel werken.)

Ik ga zelf niet wachten op ICS op dit toestel. ik wacht nu op de Samsung Galaxy Y Pro Duos. Heeft bijna de zelfde specs (mindere camera) maar met dual-sim.. Als die er is doe ik deze weg.
tuurlijjk kan je wel tegelijkertijd opladen via de micro-usb en muziek luisteren via de mini-jack.
kijk even naar een andere kabel. zoiets