Specificaties 32" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Samsung UE32C6000 Review

mancide 9 december 2011, laatste update op 9 december 2011, 570 views

Samsung UE32C6000

Pluspunten

• LED dus laag stroomverbruik
  • zeer mooie kleurweergave

Minpunten

• Het scherm draait niet op zijn voet.
  • Ondersteuning van media via DLNA is niet afgewerkt.

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Dit toestel heeft DLNA. Hiermee kan je music, foto's en video afspelen over netwerk.
Hoewel al deze functionaliteit werkt heb ik toch de indruk dat dit nog een onafgewerkt product is.

Het bladeren door de muziek collectie verloopt zeer stroef telkens 10 tracks inladen, dan moet je naar het einde van de pagina scrollen en dan pas laad ie de volgende 10 in...

Foto's (Canon 550D) worden zeer goed weergegeven en de kleuren zien er prachtig uit. Helaas heeft Samsung nog nooit van EXIF info gehoord en foto's die in portrait genomen worden dan ook niet geroteerd. Onvergeeflijk vind ik dit...

De weergave van videobestanden verloopt zeer vlot, geen happering in de stream. Bij Full-scene panning merk ik precies toch een schokkerig beeld maar of dit aan de TV of aan de source ligt heb ik nog niet kunnen uitmaken.
Het vooruit en achteruit spoelen in videobestand verloopt ook niet erg vlot. Toch een stuk vlotter dan het scrollen door de muziekcollectie. Als je een videobestand pauzeert en na enkele minuten terug laat verder spelen is de kans groot dan hij zijn stream kwijt is en je de stream terug van in het begin opnieuw moet starten.

• synology DS-107+
  • Telenet HD digicoder
  • Philips DVD speler

Heb jij ook een Samsung UE32C6000?

Bedankt voor je review.

Allereerst moet ik zeggen: het is een beetje kort ;)

Probeer reviews objectief, -dus voor iedereen bruikbaar- te maken. Potentiële kopers kunnen hieruit opmaken dat het beeld erg goed is, maar dat je niet lekker door een menu heen kunt scrollen. De informatie is een beetje magertjes gegeven.

Probeer reviews een paar foto's te geven. Als je foto's van internet pakt (die absoluut van het product zijn waar jij een review over schrijft) is het al iets. Het is nog mooier als je zelf foto's maakt, en van details die je in je review beschrijft een foto upload.

Je review is wel gebaseerd op feiten, maar de review wordt pas echt nuttig als je het uitgebreider doet. Schrijf bijvoorbeeld over:
- Hoe de resolutie overkomt op kijkers
- Kwaliteit van pixels
- Stevigheid van standaard, en de hele bouw van de TV. (Denk aan randen van het scherm).
- Hoe compleet is de set? What's in the box?
- En zo nog veel meer onderwerpen die je waarschijnlijk al te binnen schieten bij het kijken naar je nieuwe aankoop ;)

Allemaal dingen die je er gemakkelijk bij had kunnen doen. Als je dat doet zullen de tweakers hier je review waarschijnlijk wél lezen.
De kans is dan trouwens ook groot dat ze je review op meer dan één ster waarderen (raten)...

Ik hoop dat je iets met mijn commentaar kunt.
Succes verder