Specificaties geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Nokia 6230 Review

Xardasteo 12 augustus 2007, 403 views

Nokia 6230

Pluspunten

• Geheugenkaart inzetbaar
  • Goede Hoofdtelefoon
  • Radio & MP3

Minpunten

• Knopje in het midden van de pijltjesknop
  • Ietwat gammele archterkant

Ik heb deze telefoon overgekocht van mijn broer en ik moet zeggen dat hij me goed bevalt. De prijs was voor mij dan wel lager dan de nieuwprijs hoewel deze mobiel het geld echt wel waard is.

Featureset

Je kunt er vanalles bijhalen. Ik heb bijvoorbeeld een hoofdtelefoon met doppies & speaker. Zo kan ik genieten van bijv. 3FM wanneer ik lange treinreizen maak dus deze extra stel ik zeer op prijs. Ook MC kaarten zijn inzetbaar in deze telefoon. Ik heb er 1 van 512MB en daar passen heel wat liedjes op. Verder zijn er nog Bluetooth en Infrarood.

Bereik

Hier valt niks op aan te merken, goed bereik dus ;)

Accuduur

Wanneer je niet te veel gebruik maakt van de radio of MP3 functie, gaat de batterij tot wel 9 dagen mee. Dit was bij mij tenminste het geval.

Gebruiksgemak

Klassiek Nokia uiterlijk en keyboard. Zeer eenvoudig en goed in gebruik.

Design

Eenvoudig, maar functioneel. Dit zal wel het Nokia motto zijn. Handige camera, en speaker op de achterzijde. Al is de knop op de achterzijde om in de telefoon te komen om bijv. de sim-kaart of MC-kaart te verwisselen ietwat gammel. Ook de middelste knop (cursorknop) aan de voorzijde had bij mijn keyboard een middelste knoppie erbij, dit vind ik zeer storend, maar geen nood, er zijn ook keyboards zonder dit knopje.

Bouwkwaliteit en afwerking

Strak maar goed, had van mij wat rondere vormen mogen hebben

Stabiliteit & betrouwbaarheid

Laat hem vallen en hij werkt nog steeds. Goede degelijke kwaliteit dus.

125 Euro's en je hebt er een. Dat is een goede prijs voor deze telefoon, kopen dus !

Heb jij ook een Nokia 6230?