Sitecom DC-202 Broadband xDSL/cable router w/4p Switch Review

wegmetwallen 11 augustus 2007, 773 views

Sitecom DC-202 Broadband xDSL/cable router w/4p Switch

Pluspunten

• altijd online
  • beter als een befsr41 van linksys
  • geen uitval tijdens downloaden

Minpunten

• niet kloppende handleiding.
  • geen ophang mogelijkheid
  • menu interface
  • wordt snel warm

Beheerbaarheid Score: 3
Hiervoor ook een sitecom dc202 v.4 gehad, helaas deze is overleden door teveel gebruik van torrents etc.

Heb een toen een linksys befsr41 gekocht maar deze bleef onder mijn pc niet stabiel, echter de tweede pc ook niet.

Heb hem geruild voor dezelfde ( dacht een foutje meer de eerste ) maar weer hetzelfde probleem.

Nu gebruik ik dus weer een sitecom dc202 v.6 ( en goedkoper dan de linksys ) en totaal geen uitval.

Voor mij nooit meer een linksys.

Heb jij ook een Sitecom DC-202 Broadband xDSL/cable router w/4p Switch?

wat is dit voor een ding....?
wat is een sitecom dc 202 en wat probeer je ons met deze review te vertellen.
(ik gok dat het een router is)
- niet kloppende handleiding. (Kun je hier meer uitleg over geven?)
- menu interface (Wat is er mis met de menu interface?)
- wordt snel warm (Komt dit door veel dataverkeer of is deze in idle stand al warm?)
Het is inderdaad een router. Ik vind het zelf een onding, zeker in verband met Steam.
Linksys is slechter?
In wat voor hol heeft hij de laatste 2 jaar gezeten.....Linksys asskicked Sitecom :P