LG DVX550 Review

franique 5 december 2011, 349 views

LG DVX550

Pluspunten

• goed beeld
  • geruisloos loopwerk
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• geen

Geluidskwaliteit Score: 4
Doordat mijn Onkyo DV-SP503E niet alle DVD's meer las heb ik een goedkope DVD speler aangeschaft. Ik heb nl. al een mediastreamer (X-streamer) . Echter met een hoop DVD's in de kast en nog te kopen (sommige wil je gewoon hebben) deze LG aangeschaft. Was 39,- Euro bij de plaatselijke TV/HIFI zaak. Moet zeggen zeer eenvoudig te installeren. Geen scart; wel een verloop van 3xtulp RCA naar scart kabel toegevoegd. Ook een composiet uitgang; echter daar ik nog geen lcd heb ben ik aanggewezen op de scart.
Moet zeggen een goede beeldkwaliteit; ook geluid is goed (digital out)
Loopwerk is erg geruisloos. Mooi design (smaken verschillen natuurlijk) klein apparaat.
Al met al tevreden voor hetgeen hij me bied voor dit geld.

Ook nog regiovrij te maken; helemaal fijn voor de DVD-s die ik via Amazon koop en die USA kode hebben.

Heb jij ook een LG DVX550?