Kingston DataTraveler 101 G2 2GB Groen Review

bambinodekat 4 december 2011, laatste update op 24 oktober 2012, 898 views

Kingston DataTraveler 101 G2 2GB Groen

Pluspunten

• Werkt stabiel en goed, stevige behuizing

Minpunten

• werkt niet op bepaalde pc's

Ik heb deze USB stick nu al een aantal maanden en ik vind dat hij erg goed zijn werk doet, Hij is erg stevig en de metalen schuiver om de usb stick beschermt de connector. Hij werkt goed op de meeste pc's maar bij een enkel type doet hij het slecht: de Dell systemen op mijn werk, daar vraagt de pc altijd om de stick te formatteren, dat is het enige nadeel, verder ben ik er heel tevreden over.

• Een zelfbouw pc
  • Windows 7

Heb jij ook een Kingston DataTraveler 101 G2 2GB Groen?

Dat het formateren NIET kan, kan NIET door de stick en ook NIET door de PC's komen.
De systeembeheerder heeft het waarschijnlijk geblokkeerd.
Hij zegt dat toch ook niet? IMHO staat er "Ik kan de bestanden niet inzien omdat de pc hem eerst wil formatteren"...
maar dat ligt vaak aan de pc, niet de stick.