Gigabyte 3D Aurora Review
Wat een behuizing is dit...!Ik heb hem van de week binnen gehad. Op het moment dat ik hem uit de verpakking had gegehaald was ik verliefd! wat een uiterlijk... lekker groot met stijl. Het is de behuizing van dit moment een sensatie een natuurlijke schoonheid. De behuizing van gigabyte is zeer degelijk opgebouwd groot en heeft geen scherpe randen. Alleen voor de moederbord heb je schroeven nodig! Er zit een window met 2 verschillende soorten gaas bij dat erg mooi er uitziet ! Wanneer je hem aanzet gaan namelijk de achterste 2 120mm blauwe leds branden! ik word er dan stil van en de kast blijft stil precies de juiste airflow! ik kan er uren naar kijken. Ik raad hem iedereen aan het heeft mij leven verandert ! Ik zal binnenkort nog even wat...
Pluspunten
Stijl grote makkelijk in te bouwen stil goede airflow genoeg ruimte voor videokaarten
Minpunten
nog niet gevonden!
Eindoordeel
Op het moment dat ik hem uit de verpakking had gegehaald was ik verliefd! wat een uiterlijk... lekker groot met stijl.
Het is de behuizing van dit moment een sensatie een natuurlijke schoonheid.
De behuizing van gigabyte is zeer degelijk opgebouwd groot en heeft geen scherpe randen.
Alleen voor de moederbord heb je schroeven nodig!
Er zit een window met 2 verschillende soorten gaas bij dat erg mooi er uitziet !
Wanneer je hem aanzet gaan namelijk de achterste 2 120mm blauwe leds branden! ik word er dan stil van en de kast blijft stil precies de juiste airflow! ik kan er uren naar kijken.
Ik raad hem iedereen aan het heeft mij leven verandert !
Ik zal binnenkort nog even wat test resultaten plaatsen + foto's + Review aanpassen
Reacties (5)
Foto 1
(Revieuw van de kast)
er mist heel erg veel informatie over bijvoorbeeld inbouwmogelijkheden en kwaliteit van diverse onderdelen van de behuizing
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn