Gigabyte 3D Aurora Review

Tiri 7 augustus 2007, laatste update op 7 augustus 2007, 1.283 views

Gigabyte 3D Aurora

Pluspunten

• Stijl
  • grote
  • makkelijk in te bouwen
  • stil
  • goede airflow
  • genoeg ruimte voor videokaarten

Minpunten

• nog niet gevonden!

Wat een behuizing is dit...!Ik heb hem van de week binnen gehad.
Op het moment dat ik hem uit de verpakking had gegehaald was ik verliefd! wat een uiterlijk... lekker groot met stijl.

Het is de behuizing van dit moment een sensatie een natuurlijke schoonheid.
De behuizing van gigabyte is zeer degelijk opgebouwd groot en heeft geen scherpe randen.

Alleen voor de moederbord heb je schroeven nodig!

Er zit een window met 2 verschillende soorten gaas bij dat erg mooi er uitziet !

Wanneer je hem aanzet gaan namelijk de achterste 2 120mm blauwe leds branden! ik word er dan stil van en de kast blijft stil precies de juiste airflow! ik kan er uren naar kijken.

Ik raad hem iedereen aan het heeft mij leven verandert ! :P

Ik zal binnenkort nog even wat test resultaten plaatsen + foto's + Review aanpassen :P

Heb jij ook een Gigabyte 3D Aurora?

Bij gebrek aan foto's wat wel handig is bij dezerevieuw heb ik maar op internet een foto opgezocht.

Foto 1
(Revieuw van de kast)
toppie! foto 1 alvast toegevoegd...
ik weet door deze review niet of ik deze kast ga kopen

er mist heel erg veel informatie over bijvoorbeeld inbouwmogelijkheden en kwaliteit van diverse onderdelen van de behuizing
Is deze review misschien geschreven door een werknemer van Gigabyte? Ik heb hier niks aan in mijn zoektocht naar een goede kast!