Specificaties Set - Bekijk alle specificaties

Philips SoundHub 2.1 HTS6600 Review

Henk JanssenNewbie 3 december 2011, laatste update op 3 december 2011, 1.134 views

Philips SoundHub 2.1 HTS6600

Pluspunten

• Goed geluid en beeld

Minpunten

• 1) Binnen ons gezin was alleen ik tevreden met de bediening. Mijn kinderen vonden het te ingewikkeld en zij gebruikten het apparaat dus op een gegeven moment niet meer.
  • 2) Het feit dat er nu al geen (voedings) onderdelen meer voor zijn is idioot.
  • 3) De afstandsbediening van de TV en Soundhub lijken te veel op elkaar en beinvloeden elkaar ook.

Geluidskwaliteit Score: 4
Ik heb product 4 jaar geleden gekocht en nu is de voeding kapot. Terwijl dit apparaat nog volop te koop is, blijkt Philips nu al geen reserve onderdelen meer te maken of zelfs te hebben. 'Meneer, u heeft hier 4 jaar van kunnen genieten. Da's toch goed!' Kortom, ik moet nu het hele systeem vervangen. Philips bedankt!.

Dit is jammer, want het geluid is gewoon goed. Wel was er binnen ons gezin discussie over de bediening. Mijn kinderen vonden het te ingewikkeld en zij gebruikten het apparaat dus op een gegeven moment niet meer. Zelf vond ik de afstandbediening overzichtelijk. Al lijkt deze weer op die van de TV, zodat je ze redelijk vaak door elkaar haalt.

Ondanks het goede geluid krijgt het product van mij een dikke onvoldoende. Ik had meer gegeven als hij nu nog te repareren zou zijn.

Heb jij ook een Philips SoundHub 2.1 HTS6600?

Bedankt voor de reacties.

Mijn post komt voor een deel voort uit frustratie. Maar dan vooral omdat ik het zelf niet snap. Het product is technisch goed, maar nu ik er na vier jaar een probleem mee heb, kan je er ineens niets meer mee en is het ook vooral mijn probleem.

Zo'n soundhub is leuk, maar alles is met elkaar verbonden. Nu er geen onderdelen meer zijn voor de voeding (loopt via mijn electronica zaak), kan ik niets met het centrale apparaat. Maar ook niets met de boxen. Want 'dat hoort allemaal bij elkaar.' (Ik ga toch nog even kijken of ik echt niet met draadjes / stekkertjes kan prutsen) Kortom, een apparaat van 750 is in 4 jaar afgeschreven. Dat lijkt mij een beetje te veel.

Enfin Dylan, ik kan dus hier helemaal ingaan op de technische details, maar wat heb je daar aan als je dit kan gebeuren...?

Momenteel kijk ik dus gewoon weer naar losse componenten en heb ik de oude Bose boxen aan mijn zoon teruggevraagd.... Gewoon weer Old scool geluid!

Henk
Mocht je de afstandsbediening willen verkopen hoor ik het graag. Mvg Mark
Kun je mij vertellen wat een bezoeker van tweakers nou aan dit verhaal heeft? Het lijkt erop dat je dit getypt hebt puur uit frustratie....
Wist u niet dat dit al jaren de strategie was van Philips, eerst wilden ze een chip in hun toestellen plaatsen, b.v; een tv dat die 60.000x aan en uit kon, doch toen dat uitkwam werden ze teruggefloten, en de wisselstukken > een ander merk dumpt ze op de markt, doch Philips vernietigd ze gewoon. Als je zegt dat het voedings onderdelen zijn, die de pijp aan Maarten hebben gegeven vindt je zeker alternatieven op de markt met dezelfde spec's. Veel geluk op je zoektocht.