Brother MFC-5895CW Review

Toondo 2 december 2011, 785 views

Brother MFC-5895CW

Pluspunten

• A3 kleuren printer.
  • snelle scanner
  • Druk in de snelle modus heel zuinig met inkt af.

Minpunten

• verkeerde indormatie op de tweakers.net

Scansnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 4
Inktverbruik Score: 3
Leuke printer alleen de vermelde duplex eigenschap op tweakers.net/pricewatch is niet aanwezig op deze multi functional.
Laat dat nou net de doorslag gegeven hebben in mijn keuze voor deze printer. Dank je wel Tweakers.net.
Nu heb ik een geweldig apparaat waarop een feature ontbreekt die ik nou net belangrijk vond in het idee om een aantal bomen te beschermen.
Dus het apparaat is goed echter de de aangeboden informatie op Tweakers.net vindt ik nu voor het eerst zeer onder de maat. Helaas is mijn vertrouwen nu wel behoorlijk verstoort in de betrouwbaarheid van jullie informatie controle die je op het netwerk plaatst.

Positief, grijp de kans aan en leer er van, ik in ieder geval wel. Kijk verder als je referentie lang is.

Heb jij ook een Brother MFC-5895CW?

Hoe is de informatie op een website van een derde partij een negatief eigenschap van het product?
Gelukkig heb je de moeite genomen om via 'Specs verbeteren' een aanpassing te doen...
Oh wait...

Tweakers.net is toch deels een community-driven website, wat betekent dat "we" samen er voor kunnen zorgen dat de informatie juist is. Als je tegen een dergelijk onjuist feit aanloopt, meldt dat dan vooral door, opdat een volgende tweaker WELover de juiste info bezit.
Niet van het product. Wel nuttig om te weten voor iedereen die de review 'scant' terwijl de printer al op de (short)list staat.
Niet heel handig... Je laten lijden door een 3e partij. Altijd bij de fabrikant specs checken voordat je overgaat tot de aankoop. Er staan wel vaker specs verkeerd op Tweakers.net omdat niet alle gegevens gecontroleerd kunnen worden.