Arctic Super Silent 4 Ultra TC Review

Caris 5 augustus 2007, 543 views

Arctic Super Silent 4 Ultra TC

Pluspunten

• Erg stil
  • Goedkoop
  • Makkelijk te monteren
  • Zelfdenkend

Minpunten

• Eigenlijk geen

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 4
Koelvermogen Score: 4
Heel fijne koeler voor maar 10 euro!!!
Hij maakt heel weinig geluid, mijn hardeschijven komen er bovenuit.
Het enigste wat ik jammer vond is dat de condensatoren langs mijn socket een beetje zou moeten buigen anders paste die niet. Dat probleem heb ik ook al eens gehad met een zalman, heb er een stukje uitgeveild dan hoef ik dat niet te doen.
Het koelvermogen is niet echt spectaculair, maar je krijgt er wel veel stilte voor terug, en dat is het mij wel waard!
In de koeler zit ook een eigen snelheidsregelaar in, die zichzelf aanpast aan de warmte, mijn bordje had daar moeite mee, dus heb ik de cpu fan rpm op ignored moeten zetten.

Heb jij ook een Arctic Super Silent 4 Ultra TC?

Summiere review, het is handiger als je de verschillende onderdelen in subkopjes zet (verpakking, installatie, geluid, fan-instelling etc.) en wat meer uitwijdt op elk onderdeel. Wat betreft negatieve eigenschappen heb ik in ieder geval de ervaring dat hij niet bedoeld is om mee te overclocken, maar echt puur op stilte is gericht bij standard speeds.

Verder prima geschreven. Ik heb er zelf ook één en ben er, gezien de prijs van 10 euro, net zo tevreden over als jij :)

[Reactie gewijzigd door Sky Lynx op 5 augustus 2007 14:52]

Ik heb er bij de volgende review al meer rekening mee gehouden :*)