Philips Power2Go SCE4420 Review

holygame 12 december 2011, laatste update op 12 december 2011, 492 views

Philips Power2Go SCE4420

Pluspunten

• Klein
  • Licht
  • Makkelijk ingebruik
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Geen

Capaciteit Score: 4
Ik heb deze extra batterij al een tijdje in gebruik onderweg voor nood gevallen. Zo zat ik een keer met een lege telefoon in de trein in de middle of nowhere vast. Ik kon niet bellen want ken geen nummers uit mijn hoofd, die iedereen was thuis uiteraard ongerust! Maar zo iets gebeurt niet nog eens met deze extra accu.

Ik heb hem al een aantal keer nodig gehad voor mijn HTC HD2 en mijn iPod Touch. Werkt goed, stekkertje erin en opladen maar. Hij loopt volgens mij wel heel langzaam leeg als je hem niet gebruikt. Verder is hij makkelijk op te laden, USB kabel in de accu en laden maar. De accu is licht gewicht en klein dus makelijk in je tas te houden.

Gebruikersgemak is dus top. Er zit een handig knopje op om te bekijken hoever hij ontladen is. Als hij helemaal opgeladen is zal alle lampjes gaan branden en kan je hem van de USB halen.

De accu geeft zoon 4 uur stroom. Zijn er nog dingen die ik vergeten ben te vermelden?

Heb jij ook een Philips Power2Go SCE4420?