Microsoft SideWinder GameVoice Review

DrBOB101 2 augustus 2007, 643 views

Microsoft SideWinder GameVoice

Pluspunten

• Goede geluids kwaliteit
  • Stevig (je kan er lekker op rammen tijdens 't gamen)

Minpunten

• Ondersteuning

Kwaliteit geluid:
Voor een simpel koptelefoontjes doet ie 't prima; zelfs na al die jaren gebruik nog.

Gebruiksgemak:
Blind te bedienen, de software kan voor een beginner wat verwarrend zijn om wat geavanceerde instellingen te doen. Gewoon een sessie starten is zo gepiept.
Omdat de ondersteuning niet echt meer bestaat toch een "goed" als beoordeling.

Bouwkwaliteit en afwerking:
Mooie vorm en na jaren gebruik nog geen gebruikssporen.

Prijs:
Geen mening omdat het een cadeau was (dus ik weet de prijs niet;))

Heb jij ook een Microsoft SideWinder GameVoice?

Sorry hoor, maar ik heb geen idee waar je 't over hebt. Ik dacht eerst nog een headset, maar daar hoef je toch niet op te rammen tijdens 't gamen... :?
Ik vind dit een hele vage review...
De gamevoice is een apparaatje met daarop een aantal knopjes, aan dat apparaatje hangt een headset. met de knopjes bepaal je tegen wie je wilt praten. je zit normaliter met 4 mensen op de software van gamevoice. Naar mijn mening is dit fenomeen achterhaald door de komst van ventrilo/teamspeak.
Ik heb hem ook gehad en helemaal opgebruikt...
was erg handig met speaker mute en spraak herkenning en dan direct shortcuts naar taunts in ut2004. :)
Precies...en op die mute-knop kan je dus heerlijk rammen als het ff niet lekker gaat tijdens het gamen. Ik vindt de gamevoice nog steeds beter werken dan de meeste andere programma's die een zelfde iets bieden.