Specificaties Health en educatie, Sport-game voor de Xbox 360 - Bekijk alle specificaties

Zumba Fitness, Xbox 360 Review

Moosji 25 november 2011, 341 views

Zumba Fitness, Xbox 360

Pluspunten

• Leer Zumba gemakkelijk en vanuit thuis zonder een hele groep stinkende andere vrouwen .
  • Leuke gameplay.
  • Multiplayer gedeelte.
  • Gemakkelijk te spelen.
  • Ook leuk om alleen te spelen.
  • Goede work-out!

Minpunten

• Menu besturing kan irritant zijn als je het Kinect nog niet goed onder de knie hebt, maar dat gebruik je maar heel weinig.

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 5
Geluid Score: 5
Beeld Score: 3
Gameplay Score: 4
Ik heb een Xbox omdat ik Kinect graag wilde proberen... dat is gestrand bij ongeveer 5 keer spelen waardoor het apparaat eigenlijk maar stond te verstoffen.
Tijd voor een nieuwe game dacht ik! Ik ben niet bekend met Zumba, ik werd overgehaald door de geweldige Tell Sell reclame maar besloot om deze danslessen via mijn Xbox Kinect te gaan volgen.

Ik heb het spel 's avonds besteld en de volgende dag na het werk lag het pakketje al in de bus.
Gelijk heb ik de Xbox afgestoft en ben begonnen met de game. Het menu is erg duidelijk maar wel heel basic. Op zich is dit wel fijn maar ik had iets meer glamour verwacht :P.

Het is mogelijk om lessen te volgen van 20 minuten dus ben ik daar maar aan begonnen aangezien ik een Zumba noob ben. De Beginners lessen zijn erg goed te volgen en het is leuk om het karakter in beeld na te doen. De lessen gaan in 4 liedjes van 5 minuten en je wordt door de les heen aangemoedigd en er wordt verteld of je het goed doet of niet... Het is ook duidelijk aan het karakter te zien of je de passen goed na doet door de kleuraanduidingen. Ik vindt dat de Kinect sensor goed werkt met dit spel, ik heb het veel en veel erger meegemaakt ;).

Grafisch is het spel niet spectaculair, dat is niet erg want het blijft een spel waar het gaat om de dans, extra animaties en overdreven gedoe zou afleiden van het dansende karakter en alleen maar irritant zijn. Er is wel een soort meter onder in beeld die aangeeft of je het goed doet of niet.
Met dit spel heb je het gevoel alsof je de echte Zumba lessen volgt en zoals ik het begrijp komen de pasjes en technieken overeen met de echte Zumba manier.

Conclusie: een van de leukste Kinect games voor mij tot nu toe. Een goede workout want je wordt er wel redelijk moe van :P. Zeker ook leuk om alleen te doen want dat vind ik toch altijd weer een drempel bij Kinect. De besturing is goed, de graphics zijn okay en ik heb het gevoel dat ik Zumba kan dansen, mission accomplished.

een tip: draad flexibele kleding :P

Heb jij ook een Zumba Fitness, Xbox 360?

laat wat foto's zien van de interface/menu. en of een filmpje van hoe het er ongeveer uit ziet als je bezig bent (desnoods zet je je zelf er niet op).
zou wel een leuk iets zijn (6)

nee maar, foto's zeggen vaak al meer dan tekst alleen
Bedankt voor tip. Dit is mijn eerste review (obvious :P) maar het leek me leuk mijn ervaringen te delen omdat ik die vaak mis bij de aanschaf van minder populaire games.

Ik zal kijken of ik foto's kan toevoegen van de UI want die missen nog.
is prima!
als je kijkt naar de gene die 25 minuten later na joun review een review maakt is dat compleet bagger. over de acer laptop

de jouwe is redelijk alleen wat foto's is nog er interessant bij

voor de rest is die goed hoor ;)