Specificaties 250GB HDD met USB 2.0 - Bekijk alle specificaties

WD My Book Essential 250GB 250GB Review

tomblok 31 juli 2007, 676 views

WD My Book Essential 250GB 250GB

Pluspunten

• zeer goed onder vista.
  • wordt echt niet warm.
  • zeer stil.

Minpunten

• als ik hem uitzet in windos en zet hem weer aan vindt windos hem niet.
  • beetje groot.

Mobiliteit Score: 3
Ik zag ergens in een van de revieuws dat hij waardeloos was onder windos vista.
Nouw ik de harddisk aangesloten en hup daar was ie zonder enige problemen.
Ik vindt het beste aan dit product de prijs/prestaties verhouding hij presteerd erg goed.
Is lekker snel en goed voor back-ups en belangrijke documenten.
Ik heb hem zelfs aangesloten op mijn ps3 en ook daar werkte hij perfect.
Ik kan alleen maar zeggen top product en zeer betrouwbaar.

Heb jij ook een WD My Book Essential 250GB 250GB?

Misschien offtopic, maar zou je misschien de spel/typfouten kunnen verbeteren en iets duidelijkere zinnen maken? :)
Na het lezen van deze review kan ik niet wachten tot de winkels opengaan.........
"...en zeer betrouwbaar"

Beetje vroeg om te zeggen na een aankoop in maand Juli ;-)
ik heb hem hier al bijna een jaar staan en hij doet het perfect :)

tijdens het luisten van muziek of kijken van dvd's hoor je hem bjina niet. tijdens het zoeken wel. wat je wel moet doen is hem op een goeie ondergrond zetten want anders krijg je ook nog wat geluid van bureaublad dat meetrilt
snelheid met hdtune was rond de 20 MB/sec
Ik heb dus ook zo'n ding gehaald het 500GB model. Bagger Bagger en nog eens Bagger !

Onder vista Ultimate 64 bit. Verkloot al het USB verkeer. Rebooten geen KB en muis meer. Niet herkennen in eerste instantie vervolgens via hardware scannen wel.

Toen het SATA model gehaald. Werkte helemaal niet. Hickups in eventlog time-outs en sata bus resets. WD gebeld.... ja klopt meneer het sata model werkt alleen met e-Sata controlers en die zijn er eigenlijk maar twee waarvan de goedkoopste 100 euro .... ehh dit is toch echt een e-sata aansluiting op mijn moederbord .. maar wie ben ik om uw advies om 'm terug te brengen tegen te spreken....

Kon het firewire model proberen .... nee toch maar niet.

Nee terug gebracht en lekker een Q6600 gehaald :-)

Gebruik nu MS SyncToy en Sync heel de zooi naar mijn laptop .. gratis

[Reactie gewijzigd door toet-toet op 1 augustus 2007 11:00]

het is wel jammer dat je zulke slechte ervaring er mee hebt. ik heb hem hier onder xp draaien en heb hem nog niet op vista geprobeerd.