HTC Wildfire S Zwart Review

powermod 24 november 2011, laatste update op 24 november 2011, 1.477 views

HTC Wildfire S Zwart

Pluspunten

• redelijk geprijsd
  • nieuwe android versie
  • veel features
  • simpel te gebruiken

Minpunten

• baterijduur kan iets langer
  • niet geweldig voor games
  • simkaarthouder is lastig los te krijgen

Dit is nu mijn 2e review en ik hoop dat deze beter is dan mijn eerste : ) ik heb deze mobiel nu ongeveer 2 maanden en ik ben er zeer tevreden over.

Features:

Er zijn behoorlijk wat features waaronder wifi bluethoot 3g en gps. De schermresolutie is 320x480 wat een grote verbetering is ten opzichte van de wilfdfire verder is de clocksnelheid net iets hoger dan het eerdere model namelijk van 528 mhz naar 600 mhz. Verder is het scherm van glas gemaakt wat goed aanvoelt en de mobiel licht lekker in je hand. Waar sommige mensen misschien rekening mee moeten houden is dat het scherm nogal klein is en dat voor mensen met grote handen onhandig kan zijn. Verder is het opslag geheugen ook niet echt behoorlijk groot maar het kan er mee door. Ook word er een 2 gigabyte sd kaartje meegeleverd. Het touchscreen is een capatief lcd scherm dat er natuurlijk uitziet. De baterijduur is redelijk zolang je maar geen 3g/wifi gebruikt.De camera heeft een respectieve 5 megapixel die prima is voor wat foto's op bijvoorbeeld facebook of twitter. Ik had trouwens wel moeite met de simkaart in de mobiel te krijgen omdat het nogal priegelwerk is om de simkaarthouder los te krijgen.

Verpakking:

De telefoon komt standaard met natuurlijk de mobiel een oplader stapeltje handleidingen een paar oortjes waarvan het koord van een soort rubber is gemaakt dat comfortabel in je hand ligt.

apps en games

De telefoon is niet echt bedoeld voor hardcore gamers en meer gericht op nieuwkomers in de android wereld. De meeste apps draaien goed op de htc wildfire s Maar niet alle games zien er geweldig uit hier is een lijst met games die er redelijk uitzien op de htc wildfire s

- tank hero
-robo defense free
- abduction
-drag racing
-fruit slice
-air control lite
-angry birds

Conclusie:

Het is een goede telefoon voor mensen die een niet al te duren simpele android telefoon willen of voor mensen die nieuw zijn met smartphones.Ik ben zelf zeer tevreden met deze mobiel n raad hem zeker aan.

Heb jij ook een HTC Wildfire S Zwart?

Waarom geef je de prijs maar 3 sterren? Dit is de goedkoopste HTC (nog geen 200) en levert volgens mij voor dat geld prima prestaties. Enige minpunt vind ik de lage resolutie van de LCD.

Verder is het misschien handig als je de kopjes vetgedrukt maakt, dat leest makkelijker. ;)

[Reactie gewijzigd door tweaker2010 op 24 november 2011 23:08]

geen slechtje revieuw, maar ik zou je aanraden om eens naar andere revieuws te kijkens als de nokia lumia, motorala razr. kun je zien hun hun het hebben gedaan+5 sterren behaald.