Mr. Handsfree Blue Easy Bluetooth carkit Review

Xenophoben 31 januari 2012, 6.901 views

Mr. Handsfree Blue Easy Bluetooth carkit

Pluspunten

• prijs
  • geluidskwaliteit
  • in elke auto met zonneklep te bevestigen
  • volledig draadloos
  • accu
  • gemakkelijk syncen
  • werkt met zowel iphone 4s als HTC desire

Minpunten

• Geen schermpje

Ik heb dit aparaat aangeschaft op ibood. Het aparaatje was 2 tientjes. Daar kon ik toch geen bult voor vallen?

De handfree carkit is in elke auto te gebruiken en heeft een ingebouwde accu. Je klikt een metalen plaatje op je zonneklep, creŽrd een partnership (zelfs 2 telefoons tegelijk is mogelijk!) en je kan prima bellen.
De geluidskwaliteit is aardig, zeker gezien de prijs. Parrots of zeker ingebouwde carkits zijn vrij prijzig. Deze carkit doet wat het moet doen, en met een mooi prijskaartje is het zeker een aanrader!

Accuduur:
De accu gaat toch zeker 8 uur gesprekstijd mee. Dit vind ik acceptabel voor een carkit

Gesprekkwaliteit:
De gesprekskwaliteit is ruim voldoende. Ik kan mensen aan de andere kant goed verstaan ( het volume is ook hard genoeg zolang je niet in een carbrio rijdt). En niet geheel onbelangrijk, men verstaat mij prima. De carkit heeft geen last van echo.

Syncen:
Het syncen gaat erg gemakkelijk. 2 knopjes tegelijk indrukken en hij komt in discovery mode. Je kan er zelfs 2 telefoons tegelijk mee koppelen, zeker gemakkelijk voor de zakelijke en prive telefoon.

Ik gebruik hem elke dag om te bellen en ik heb absoluut geen spijt van mijn aankoop. Mocht je een simpele en goedkope oplossing nodig hebben dan is dit echt aanrader

• BMW 116i 2010
  • HTC Desire
  • Iphone 4s
  • Android

Heb jij ook een Mr. Handsfree Blue Easy Bluetooth carkit?

foto's volgen nog van de bevestiging
Foto's zijn lang onderweg zo te zien ;) . Leuk dat je een review plaatst, maar wel een paar kleine aanmerkingen:
- negatieve eigenschap: "-Nog nooit van het merk gehoord?!?!?" ligt meer aan jou dan aan het apparaat
- Het merk en type auto is minder interessant dan welke telefoon er gebruikt is.
- Je zou wat antwoorden kunnen geven op de vragen: Is het volume voldoende, ook in wat luidruchtigere omstandigheden(zet een raampje op een kiertje oid, de 1 serie is redelijk stil)? Is er last van echo? Verstaat de andere kant je goed? ("geluidskwaliteit dus wat uitgebreider bespreken)
- Je haalt parrot carkits aan, maar zegt verder niet veel in de vorm van een vergelijking? heb je daar ook ervaringen mee gehad? wat was de reden om voor deze te gaan?

Gewoon wat feedback voor een betere review :)
Bedankt voor je input