Philips BDP8000 Review

charley-hd 23 november 2011, laatste update op 23 november 2011, 369 views

Philips BDP8000

Pluspunten

• Net TV
  • WIFI

Minpunten

• afstand bedienig
  • doorlopen mappen in netwerk pc

Geluidskwaliteit Score: 4
Apparaat mede gekozen ivm de NET-TV en WIFI , beiden werken prima , aanmelden op het draadloze netwerk ging simpel . Net-TV werkt ook goed en redelijk snel ,films van de PC via het netwerk verloopt ook prima, ik gebruik hem ook om audio te streamen naar mijn receiver waardoorik mijn WD TV live media speler weg kon halen. Het doorlopen van mappen op zoek naar een film of audio loopt wel wat omslachtig danwel
houterig.
Uiteraard is het afspelen van disc's geen probleem.
Geluid aangesloten via een coax op mijn oude Onkyo receiver, wat prima functioneert.
Afstand bediening is een beetje cheap maar daar gebruik ik een universele philips SRT8215 voor .

Heb jij ook een Philips BDP8000?