Panasonic Viera TX-L37E30 Review

charley-hd 23 november 2011, laatste update op 23 november 2011, 1.517 views

Panasonic Viera TX-L37E30

Pluspunten

• Goed beeld
  • redelijk geluid
  • simpele bediening

Minpunten

• viera connect is nogal beperkt

Na een aantal tv's vergeleken te hebben kwam ik uit op Philips of Panasonic qua kleur en rustig beeld,
ik ben niet zo'n fan van de fletse onnatuurlijke kleuren van bv samsung.
De panasonic had gewoon in deze prijsklasse de betere kaarten in huis en ik heb er nog geen moment spijt van. Gewoon goed en natuurlijk beeld , standaard geluid valt zeker niet tegen, niet plastic achtig ofzo, maar dat kan ook komen omdat hij een kleine 20cm van de muur afstaat
Bediening is gewoon simpel, aansluiten op het draadloze netwerk via de Panasonic USB dongel was ook geen probleem, films van de PC via het netwerk afspelen ging eerst wat hakkerig maar de tweede poging
werkte het perfect, daarna ook geen problemen meer gehad.
Viera connect is nogal beperkt.
Verder zijn er voldoende aansluit mogelijkheden , vormgeving is simpel en netjes .
Al met al een aanrader dus.

Heb jij ook een Panasonic Viera TX-L37E30?

Ik heb deze tv ook in mijn bezit en ben er ook zeer tevreden over. Maar hoe speel jij films af via je netwerk? Volgens mij speelt de tv alleen divx af? Of heb jij hier een andere methode voor? Zit namelijk te twijfelen over een media speler.
Alvast bedankt voor je reactie.
Hallo Tinus,
tot nu toe geen problemen gehad met meerdere types bestanden.
Ik ga via Viera media server naar de Windows media player en speel
zo de bestanden af.