HP iPAQ rw6815 Review
Heb deze al sinds maart 2007 in gebruik. In het begin leek het erg handig, een PDA en telefoon in een apparaat. Maart na een paar weken ermee gewerkt te hebben vind ik het toch steeds minder. Had ik dan maar toch een telefoon en een pda gekocht. Het geluid is ten eerste ERG zacht, als je de volume op z'n hardst zet dan hoor je nog bijna niks als je gebeld wordt. Ik kan wel gewoon gebeld worden in stand-by (terwijl de vorige reviewer meent van niet?), maar ik heb een bluetooth carkit in mijn auto. Elke keer kan ik wel gebeld worden, maar als ik dan wil bellen weigert ie het gewoon. Maar dat is dan ook vaak als ik hem niet met de bluetooth carkit heb verbonden, het is maar een raar euvel. Ik moet dan telkens naar "wireless manager" gaan, telefoon...
Pluspunten
Windows Mobile 5 Compact en licht MP3 afspeelmogelijkheid Draait lekker met Tom Tom 6 Grappige stem als je gebeld wordt
Minpunten
Batterij duur Telefoon valt vaak weg Stoort vaak met carkit Vingerafdrukken Zit niet zo lekker in de hand Camera wordt vaak ingeschakeld (knop aan zijkant)
Eindoordeel
Reacties (2)
Als telefoon bevalt het inderdaad niet, zeker niet als je die intensief gebruikt.
Ook sms-en is met de pen en het ieniemini-toetsenbord-op-het-scherm niet fijn.
Hopelijk houdt ie het wel nog een jaartje (hopelijk langer), kan ik daarna weer een simpele telefoon erbij nemen voor het bellen en sms-en.
WM Mobile 5 is gelukkig een stuk stabieler geworden en dit geldt gelukkig ook voor de activesync software.
en nOOB je moet het keybord op groot instellen dan is het smsen goed te doen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn