Specificaties 22" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart Review

Dolemans 31 juli 2007, 2.222 views

Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart

Pluspunten

• Fantastisch, foutloos beeld.

Minpunten

• Blauwe lampje aan de voorkant mag wat minder fel.

Door recensies kwam ik dit scherm op het spoor en heb hem toen alleen nog maar bij Dynabyte kunnen vinden, verder overal uitverkocht. Nu snap ik waarom.
Ik ben een verwoed gamer en heb met dit scherm een schot in de roos gedaan. BF2 speelt soepel in combinatie met mijn 6800GS, geen last van ghosting. Zelfs het hectische C&C3 lijkt relaxed op dit scherm.

Voor het eerst van mijn leven een breedbeeld-scherm, was even wennen, maar nu wil ik niet anders. Elk ander scherm is 'zielig' vergeleken met deze.

Geen enkele dode pixel gevonden, getest met pixeltest.exe.

Ook heerlijk om een filmpje op te kijken. Vrienden zijn (terecht!) zwaar onder de indruk als ze het scherm zien. Het scherm heeft praktisch de plaats van mijn tv en DVD ingenomen.

En nee, ik heb geen aandelen Samsung! ;-)

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart?

Beetje karige review..

Heb je al geprobeerd hd films te bekijken, blacklightbleeding te bekijken, kijkhoek forceren etc..

Wat word er geleverd in doos?
Wat had je verwacht dat er geleverd werd?
Hoe ging de installatie? Kwam je onlogische/ opmerkelijke dingen tegen?

[Reactie gewijzigd door _Apache_ op 31 juli 2007 12:26]

Elk ander scherm is 'zielig' vergeleken met deze

tsss, je kan 1680 x 1050 op 22" ook zielig vinden...

Wat is er mis met de 24" en 30' modellen van bijvoorbeeld Dell?

Verder krappe review...
Als ik mijn ervaring met samsung schermen goed herinner kun je in het OSD on screen display de helderheid instellen van je ledje misschien een goeie tip!

Verder een vrij korte review moet ik zeggen.
wat was bijvoorbeeld de betaalde prijs of een gemiddelde prijs.
wat eigelijk het makkelijkste is wat ik in andere duidelijke reviews zie is dat ze de puntenlijst afgaan en over ieder stukje iets vertellen.
je kunt wel overal een score aangeven dus waarom geen paar regels tekst. bedoeld als opbouwende kritiek natuurlijk.

Groetjes Ikkes
Leuke review. Toevallig heb ik ook een 6800 GS. Kun je wat meer details van je systeem geven? En speel je C&C3 en andere games op de native resolution (1680 x 1050)?
jij bent zeker gebrezen met een A versie wand de C (die ik heb) heeft een goedde porsie Blacklight bleeding een ghosting

Maar dat is gewoon samsungs markenting