Belinea 1925 S1W Zilver Review

The_Bash 31 juli 2007, 294 views

Belinea 1925 S1W Zilver

Pluspunten

• Contrast en helderheid goed in te stellen
  • Gunstige prijs
  • Nette afwerking

Minpunten

• Geluid
  • Geen 1:1 verhouding functie
  • Fletse kleurweergave

Ik was op zoek naar een betaalbare monitor bij mijn 2 PC. Via internet vond ik de Belinea 1925 S1W voor 145. Een zeer nette monitor in verhouding tot de prijs. Bij mijn andere PC gebruik ik een Dell 2005FPW. De contrast en helderheid van de Belinea vind ik beter dan die van de Dell. De kleurweergave a.d.h.v. fabrieksinstelling vind ik slecht. Gelukkig kun je de kleuren zelf instellen (vandaar een voldoende), maar ik blijf de kleuren flets vinden. Een gemis bij deze monitor vind ik het weergeven in verhouding (b.v. 1:1). Niet breedbeeld wordt namelijk altijd stretched weergegeven. (vandaar een slecht beoordeling bij featureset)
De ingebouwde speakers geven heel slecht geluid, maar voldoende voor officewerk. Al met al waar voor je geld. Ben je op zoek naar een betaalbare monitor voor office/allround werk. Dan is dit een echte aanrader.

Heb jij ook een Belinea 1925 S1W Zilver?