Transcend microSDHC 8GB Class 10 + Adapter Review

bas-r 23 november 2011, laatste update op 23 november 2011, 557 views

Transcend microSDHC 8GB Class 10 + Adapter

Pluspunten

• Snelheid

Minpunten

• Nog geen gevonden

Lekker snel micro-sd kaartje voor o.a. in je telefoon.
De class (10 in dit geval), geeft aan dat het kaartje minimaal een write snelheid heeft van 10MB/s. Dat maakt dit kaartje ruimschoots waar met zijn write van ~17MB/s
Dat is handig met het schieten van foto's en opnemen van HD filmpjes met je telefoon.

Verder issie erg goedkoop en kan ik nog niks over de betrouwbaarheid zeggen.

Ter vergelijking heb ik een Atto benchmark plaatje van de Kingston Class 4 8GB micro sd kaartje bijgevoegd wat standaard bij mijn telefoon werd geleverd. Een stuk langzamer qua schrijven.

Heb jij ook een Transcend microSDHC 8GB Class 10 + Adapter?