Keysonic KSK-6000 U Review
Dit word een zeer korte review, want ik heb niet echt tijd. Ik was op zoek naar een toetsenbord dat erg leek op het elitebook/probook toetsenbord, omdat ik niet aan 2 toetsenborden wil wennen. Deze lijkt er het meest op, heel erg zelfs. Er is toch een subtiel verschil, ik vind de aanslag net iets langer.. en ze hebben een wat sponziger gevoel dan het elitebook toetsenbord, en ik denk ook een iets langere aanslag. Hierdoor kan ik er minder snel op typen, de toets lijkt ook minder snel terug te komen na indrukken. Hierbij moet ik wil zeggen dat ik erg kritisch op toetsenborden ben, en ook niet snap waarom logitech toetsenborden zo populair zijn. Ik ben echt van de chiclet toetsenboren, de oudere met veel hogere knoppen vind ik veelste traag.
Pluspunten
goedkoop mooi/basic
Minpunten
'trage' toetsen lange 'indruk afstand' voor chiclet toetsenbord.
Eindoordeel
Dit word een zeer korte review, want ik heb niet echt tijd.
Ik was op zoek naar een toetsenbord dat erg leek op het elitebook/probook toetsenbord, omdat ik niet aan 2 toetsenborden wil wennen.
Deze lijkt er het meest op, heel erg zelfs.
Er is toch een subtiel verschil, ik vind de aanslag net iets langer.. en ze hebben een wat sponziger gevoel dan het elitebook toetsenbord, en ik denk ook een iets langere aanslag. Hierdoor kan ik er minder snel op typen, de toets lijkt ook minder snel terug te komen na indrukken.
Hierbij moet ik wil zeggen dat ik erg kritisch op toetsenborden ben, en ook niet snap waarom logitech toetsenborden zo populair zijn. Ik ben echt van de chiclet toetsenboren, de oudere met veel hogere knoppen vind ik veelste traag.
Echt sponzig typen de toetsen ook niet, het meest vervelende is dat ze traag lijken terug te komen.
Dit is waarschijnlijk een beter alternatief:
http://tweakers.net/price...oetsenbord-(fq480aa).html
Ik heb hem besteld maar nog niet binnen.
Ik was op zoek naar een toetsenbord dat erg leek op het elitebook/probook toetsenbord, omdat ik niet aan 2 toetsenborden wil wennen.
Deze lijkt er het meest op, heel erg zelfs.
Er is toch een subtiel verschil, ik vind de aanslag net iets langer.. en ze hebben een wat sponziger gevoel dan het elitebook toetsenbord, en ik denk ook een iets langere aanslag. Hierdoor kan ik er minder snel op typen, de toets lijkt ook minder snel terug te komen na indrukken.
Hierbij moet ik wil zeggen dat ik erg kritisch op toetsenborden ben, en ook niet snap waarom logitech toetsenborden zo populair zijn. Ik ben echt van de chiclet toetsenboren, de oudere met veel hogere knoppen vind ik veelste traag.
Echt sponzig typen de toetsen ook niet, het meest vervelende is dat ze traag lijken terug te komen.
Dit is waarschijnlijk een beter alternatief:
http://tweakers.net/price...oetsenbord-(fq480aa).html
Ik heb hem besteld maar nog niet binnen.
Beoordeel deze review: