HP Pavilion W2207 Zwart Review

Davitos 28 juli 2007, 1.149 views

HP Pavilion W2207 Zwart

Pluspunten

• Mooie kleuren
  • Geen dode pixels
  • USB hub
  • Compleet geleverd
  • Geen ghosting
  • Bijna geen backlightbleeding

Minpunten

• Kijkhoek
  • Voet steekt ver naar achteren

Heb de monitor nu 2 weken, heb lang zitten twijfelen tussen deze en de Samsung 226BW maar doordat hier veel klachten over de verschillende panelen waren toch maar voor de HP gekozen en hier heb ik geen spijt van.

De monitor was zeer goed verpakt en alles zat er bij (ook een DVI kabel) De monitor heeft luidsprekers (gebruik ik niet) en een 2 poorts USB HUB. De kabels kun je netjes langs de voet wegwerken in een soort gootjes.

Het beeld van de monitor erg mooi ook in vergelijk met een CRT monitor. De kleuren zullen wel niet zo "echt" zijn maar ze lijken wel mooi door de "glossy" laag. Als de zon recht op de monitor schijnt dan heb je een beetje spiegeling maar in de meeste gevallen heb je hier helemaal geen last van.

Heb geen last van ghosting en geen dode pixels kunnen vinden. Backligtbleeding is er ook bijna niet, alleen bij een helemaal zwart beeld is er boven in het midden een klein vlekje te vinden.

De kijkhoek van de monitor vind ik wel wat tegenvallen, je moet er echt echt voor zitten anders verkleurt het beeld al een beetje.

De monitor heeft een mooie vormgeving en is netjes afgewerkt. De voet steekt wel een redelijk eind naar achteren dus is niet echt wat voor op een klein bureau. Verder is hij goed in hoogte af te stellen en makkelijk te kantelen.

Heb jij ook een HP Pavilion W2207 Zwart?

en ook 90 draaibaar d8 ik als ik mij niet vergis ? en doordat je met ati controlcenter of dat van Nvidia (weet niet meer precies hoe dat noemt) je je scherm ook erg makkelijk kan draaien kan dit wel handig zijn voor bv in word :)
Ja hij is ook 90 draaibaar (pivot) en dat kan ook met de meegeleverde HP software.
Ik kan deze voor 275 urie en die is 2 maanden oud. Is het een goede deal of niet.
Ik lees in sommige reviews dat de monitor wel last van ghosting zou hebben ondanks de 5ms aanduiding.