Canon Pixma MP150 Review

Cory 27 juli 2007, laatste update op 11 november 2008, 165 views

Canon Pixma MP150

Pluspunten

• alle functies: voor dit geld zeer de moeite waard

Minpunten

• hoge inktverbruik
  • dure vervangingscartridges
  • interne vervuiling (door -m.i.- brak schoonmaaksysteempje?)

Scansnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 4
Inktverbruik Score: 2
Prma printer, scanner en copier; daar is weinig op af te dingen - zie ook andere commentaren.
Het hoge inktverbruik en de -daarmee samenhangende?- vervuiling binnenin zijn niet goed te praten, of het moet met "hij is dan ook erg goedkoop" zijn.
Zelf hervullen is mogelijk (ik heb stukjes fietsband die het deksel op de cartridge houden, werkt goed) maar de printer klaagt dan toch over de vullingsgraad.
Of dat aan het de zelf-hervullen van de cartridges ligt weet ik niet, maar de printer wordt van binnen vreselijk vies. Ik heb 'm al een keer gedemonteerd om uit te spoelen... Dat klusje kost een paar uur voorzichtig schroeven, als je dat rekent kun je beter een nieuwe kopen.

Heb jij ook een Canon Pixma MP150?