Palm 680 Zilver Review

Boss 27 juli 2007, 460 views

Palm 680 Zilver

Pluspunten

• goede integratie van alle applicaties
  • simpelheid en geruiksgemak van het OS
  • formaat t.o.v. vergelijkbare smartphones

Minpunten

• geen wifi
  • stabiliteit bij gebruik van veel 3rd party software
  • batterijduur is max 3 dagen

Heb de Palm Treo 680 nu ruim een half jaar in gebruik, en ben er nog steeds zeer tevreden over. Het apparaat is voor mij een perfecte samensmelting van twee losse apparaten die ik daarvoor gebruikte: een telefoon en een PDA. De combinatie van deze functies, samen met wat handige software, maken het apparaat voor mij ideaal.

Kaal uit de doos biedt de T680 al redelijk wat functionaliteit: alle voorzieningen die je van een telefoon mag verwachten, gecombineerd met het door-en-door uitgedachte PalmOS en de bijbehorende PIM functies. Hoewel het OS inmiddels niet meer het meest moderne is, doet het de dingen die het moet doen wel erg goed.

Heb jij ook een Palm 680 Zilver?