Labtec Media Wireless Desktop 800 Review

6820s 15 november 2011, 421 views

Labtec Media Wireless Desktop 800

Pluspunten

• prijs / kwaliteit
  • geen drivers nodig / plug & play
  • inclusief usb verleng kabel

Minpunten

• het hadden oplaadbare batterijen mogen zijn.

voor 10 euro heb ik deze set gekocht, uiteraard vanwege de prijs.
in de doos zit:
  • keyboard
  • muis, 3 knops met bladerwieletje
  • 4 batterijen
  • usb draadloos dingetje
  • usb verleng kabel, deze heb je niet nodig dus altijd leuk om ergens anders voor te gebruiken
  • instructie boekje.
ik verwachte niet veel van dit product maar binnen een minuut had ik em aan de praat en werkt vlekkeloos. Windows herkende de usb adapter even connecten ét volia.
Op zich voelt het toetsenbord wel degelijk aan en de muis is voor deze prijs ook van goede kwaliteit.
Ik zal vanavond even de werkbare draadloze afstand testen, (ben nu op mijn werk en dat gaat nu even niet werken)
ik denk dat ik met tien euro hiervoor veel plezier van zal hebben.

<update>
Het bereik is precies wat je van 10 euro mag verwachten: niet veel
1 tot 1.5 meter werkt goed daarbuiten heb ik wisselend slecht/goede verbinding, met de muis merk je dit uiteraard veel meer.
in de handleiding staat dat je de usb adapter niet in de buurt van elektrische apparaten moet plaatsen!
ik dacht eerst wow dit ding heeft echt bijna geen bereik maar dat kwam omdat ik deze heel dicht tegen mijn scherm aan had geplaatst, eenmaal anders neer gezet was er niks aan de hand.
</update>

Heb jij ook een Labtec Media Wireless Desktop 800?

Leuk om ook eens een review te lezen van Budget hardware hier op Tweakers, het lezen van reviews over de nieuwste videokaarten en Moederborden is leuk, maar niet iedereen heeft zo'n diepe portomonee! Heldere review!