Corepad Eyepad Review
Ik heb deze review over de EyePad M.
Ik heb de muismat voor iets van 11.50 gekocht, wat ik niet heel goedkoop vind voor een Muismat.
Maar je krijgt er wel wat voor terug.
De muismat is lekker groot, je muist er niet van af. Wat ook zeer fijn is, in ieder geval, vind ik, is dat de muis,mat niet heel dik is, dus dat je niet met je pols nog even omhoog moet, hij is hooguit 2 mm dik.
Deze muismat is ook lekker flexibel, als je deze dubbel vouwt, floept ie weer terug, zonder dat er een vouw in zit.
Waar ik altijd last van had, is dat mijn muismat begon te schuiven. Deze muismat heeft een geweldige antislipmat aan de onderkant, dus je kan muizen wat je wil!
Het uiterlijk is niet heel speciaal. Hij is zwart, dat is fijn want mijn pc is helemaal zwart.
Ik vind het een uitstekende muismat, omdat mijn muis die bijne versleten is zowat weer als nieuw aanvoelt.
Pluspunten
Grote Dikte (2mm) Goeie antislip Flexibel Muis glijd lekker
Minpunten
De prijs, je moet het overwegen maar het is het zeker waard.
Eindoordeel
Ik heb de muismat voor iets van 11.50 gekocht, wat ik niet heel goedkoop vind voor een Muismat.
Maar je krijgt er wel wat voor terug.
De muismat is lekker groot, je muist er niet van af. Wat ook zeer fijn is, in ieder geval, vind ik, is dat de muis,mat niet heel dik is, dus dat je niet met je pols nog even omhoog moet, hij is hooguit 2 mm dik.
Deze muismat is ook lekker flexibel, als je deze dubbel vouwt, floept ie weer terug, zonder dat er een vouw in zit.
Waar ik altijd last van had, is dat mijn muismat begon te schuiven. Deze muismat heeft een geweldige antislipmat aan de onderkant, dus je kan muizen wat je wil!
Het uiterlijk is niet heel speciaal. Hij is zwart, dat is fijn want mijn pc is helemaal zwart.
Ik vind het een uitstekende muismat, omdat mijn muis die bijne versleten is zowat weer als nieuw aanvoelt.
Reacties (3)
( zoek nog een mooie dunne muismat )
verder heeft de SteelPad Qck-serie dezelfde eigenschappen van een corepad eyepad... ook flexibel, goede antislib, etc.
verder @ survey:
wat ik niet snap is dat je bij negatieve eigenschappen zet "de prijs" maar dat de muismat wel het geld waard is... dan is het voor jou dus geen negatieve eigenschap? lijkt me... en je geeft ook 4 van de 5 punten voor de prijs in je beoordeling... beetje vreemd
Ik ben zelf ook de trotse eigenaar van een Corepad Eyepad, icm een MX518. Ik heb m voor een 10'tje bij salland vandaan gehaald. Ik ben het grotendeels ook eens met je review. Maar ik vind dat je niet mag klagen over de prijs, 10 euro is niet veel geld voor een/zo'n muismat. Veel muismatten zijn een stuk duurder, zeker als je kijkt naar de prestaties... (Eigenlijk wat makafacka ook zegt)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn