The Elder Scrolls V: Skyrim, PC Review

ICT-Girl 14 november 2011, laatste update op 14 november 2011, 1.068 views

The Elder Scrolls V: Skyrim, PC

Pluspunten

• het begin van het spel wel grappig aangezien je nog niet veel hoeft te doen.
  • En ben best benieuwd naar de rest van de game wereld en quest.

Minpunten

• Dat steam misschien toch even moet kijken naar zijn download of script van de installatie. ik ben 2 uur bezig geweest om steam te installeren.

Stabiliteit Score: 3
Replaywaarde Score: 4
Besturing Score: 3
Geluid Score: 3
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 3
Het enig waar ik problemen mee had was dat ik steam niet geinstalleerd kreeg, niet van de disk van skyrim of van de steam website zelf. Dit was mijn probleem Delete of steam.exe failed, Win32 Error 5 Access is denied (Steam Update stalls at 26 or 27%) oplossing, ik heb de steam map van me vriend op me pc gezet en SkyRim ging verder met de installeren. Alle oplossingen die ik op forums vond werkte niet voor mij. Dus als het niet werk miss iemand inde buurt die wel een werkende steam heeft en die persoon zijn map op je pc zetten.

Heb jij ook een The Elder Scrolls V: Skyrim, PC?

Sorry, maar dit kun je toch geen review noemen? Dit is een opmerking over het spel. Ik heb nu niks geleerd over dit spel. Bekijk eens andere reviews en kijken hoe je een goeie recensie schrijft.
Dit is idd geen review. Het lijkt me eerder een post in een topic over problemen met deze game/steam.
Je hebt hem nog niet goed kunnen spelen, lijkt me dat je er dan ook geen oordeel erover kan geven.
Misschien ook even naar je Nederlandse spelling kijken, klein voorbeeld:
"ik heb de steam map van mijn / m'n vriend op mijn / m'n pc gezet en SkyRim ging verder met het installeren"
hety spel krijgt maar een gemiddelde door steam?
deze maar wegmodden :P blijkbaar geen verstand van reviews of games.
De motivatie van de gegeven scores is echt fantastisch, zowel de afbeeldingen en de tekst zorgen er echt voor dat ik deze game wil spelen.
het begin van het spel wel grappig aangezien je nog niet veel hoeft te doen.
en
En ben best benieuwd naar de rest van de game wereld en quest.
Waarom staat dit uberhaupt bij de reviews?
Dat ze dit soort "reviews" nog toelaten op tweakers. 8)7
In ieder geval werkt het spel bij mij toppie.
leuk dat je graphics en gameplay kan beoordelen op basis van niks!
Dit had beter in het topic van het forum gepost kunnen worden.
Dit heeft waarschijnlijk te maken met schrijfrechten in je temp folder...

Maar de review heeft overal typefouten, en niks relevants over de game in zich, het is gewoon een hoop gezeur over steam... 1/5 omdat ik geen 0/5 kan geven :)